ВПЛИВ ШКІЛЬНОЇ РАДИ НА ІНДИВІДУАЛЬНУ КОНЦЕПЦІЮ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПОЛЬЩІ

Автор(и)

  • Божена Мажец

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.134700

Ключові слова:

концепція, партнерство, розвиток дитини, емоційно-суспільна сфера, розумова сфера

Анотація

У статті представлено авторський підхід щодо впливу педагогічної ради на створення та реалізацію індивідуальної концепції роботи дошкільного навчального закладу. Проаналізовано наявні в цій галузі дослідження, а також представлено власні результати. Вони свідчать про суттєвий вплив педагогічної ради на розвиток вихованців дошкільних навчальних закладів, який здійснюється через відповідно розроблену та належно реалізовану концепцію роботи.

Біографія автора

Божена Мажец

кандидат філологічних наук, ад’юнкт кафедри педагогіки,
Вища школа бізнесу в Домброві Ґурнічей

Посилання

Grzeszkiewicz B. Wychowanie przedszkolne w reformie edukacji / B. Grzeszkiewicz // W służbie dziecku. Społeczna troska o dziecko w XX wieku, t. III / red. ks. J. Wilk SDB. – Lublin: Wydawnictwo KUL, 2003. – S. 635–647.

Herman D. Jakość pracy przedszkola i jego rola w intensyfikacji oddziaływań opiekuńczych, wychowawczych, dydaktycznych i korekcyjnych / D. Herman // Nauczyciel i Szkoła. – 2012. – № 2 (52) Wkładka nr 4. – S. 67–74.

http://www.seo2.npseo.pl/seo_stats_quality Data dostępu: 29.06.2016 r.

Mike M. Jak wspólnie diagnozować sytuację szkoły / M. Mike. – Warszawa: Wydawnictwo CODN, 2001. – 32 s.

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z 2012 r., poz. 977 z późn. zm.).

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz. U. z 2009 r., nr 168, poz. 1324 z późn. zm.).

##submission.downloads##

Як цитувати

Мажец, Б. (2018). ВПЛИВ ШКІЛЬНОЇ РАДИ НА ІНДИВІДУАЛЬНУ КОНЦЕПЦІЮ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПОЛЬЩІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 237–246. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.134700

Номер

Розділ

Статті