ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Лариса Шевцова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2018.149248

Ключові слова:

компетентність учителя-філолога, компетентнісне навчання, професійні вміння та навички, вчитель української мови, методика навчання української мови

Анотація

У статті висвітлено питання створення професійної компетент-ності майбутніх учителів-філологів, що передбачає складний процес формування компетенцій, набутих завдяки системі знань, умінь, навичок з філології та методики навчання української мови. Розглядаються основи методичних компетентностей, процес їх формування, визначено основні вміння та навички, що цьому сприятимуть, указується на особливості критеріїв відповідності компетентностей ключовим вимогам.

Біографія автора

Лариса Шевцова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри світової літератури та методик викладання філологічних дисциплін
Житомирського державного університету імені Івана Франка

Посилання

Баєв Б. Ф. Психологія внутрішнього мовлення. Київ: Рад. школа, 1966. 190 с.

Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте. Москва ‒ Санкт-Петербург: Союз, 1997. 96 с.

Дресслер В. Синтаксис текста. Новое в зарубежной лингвистике.Москва, 1978. Вып. 8. С. 111‒138.

Кузьмина Н. В. Акмеологическая теория повышения качества подготовки специалистов образования. Москва: ИЦПКС, 2001. 240 с.

Кучерук О. Методи формування комунікативної компетентності в процесі дидактичного дискурсу. Вісник ЖДУ ім. І. Франка. 2010. Вип. 53. С. 77‒81.

Ладыженская Т. А. Общеучебные умения и речевая деятельность. Советская педагогика. 1981. № 8. С. 85‒91.

Леонтьев А. А. Язык, речь, речевая деятельность. Москва: Просвещение, 1969. 214 с.

Равен Дж. Компетентность в современном обществе. Москва: Когито-Центр, 2002. 396 с.

Синиця І. О. Психологія усного мовлення. Київ: Рад. школа, 1974. 206 с.

Скала К. Социальная компетенция. Ключевые компетенции (на нем. языке). 2003. Режим доступа: www.uni-protokolle.de/Forum/25,2003.

Хомский Н. Язык и мышление. Москва: Изд-во МГУ, 1972. 123 с.

Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования. Ученик в обновляющейся школе: сб. науч. трудов / под ред. Ю. И. Дика, А. В. Хуторского. Москва: ИОСО РАО, 2002. С. 135‒157.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шевцова, Л. (2018). ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 244–253. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2018.149248

Номер

Розділ

Статті