ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІЙ НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Інна Шкарбан

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2018.149253

Ключові слова:

інтерактивність, інформаційно-комунікаційні технології, мультимедійний електронний освітній ресурс, особистісно орієнтована навчальна діяльність

Анотація

У статті окреслено тенденції ефективної організації особистісно орієнтованої навчальної діяльності вчителя, доведено пріоритет впровад-ження освітніх інформаційно-комунікаційних технологій, перевагами яких є особистісна спрямованість, інтерактивність, інтенсифікація процесу навчання. Провідними у дослідженні визначено принципи всебічного гармонійного особистісного розвитку студентів відповідно індивідуальних інтелектуальних і психофізіологічних передумов, цінності особистості студента як суб'єкта навчання, професійного особистісного становлення в умовах створення оптимального навчального середовища.

Біографія автора

Інна Шкарбан

кандидат філологічних наук, доцент кафедри англійської мови Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Вембер В. П. Бучинська Д. Л. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі. Освітологічний дискурс. 2016. URL: http://elibrary.kubg.edu.ua/14069/

Гуревич Р. С., Кадемія М. Ю., Козяр М. М. Інформаційно-комунікаційні технології в професійній освіті майбутніх фахівців / за ред. член-кор. НАПН України Гуревича Р. С. Львів: СПОЛОМ, 2012. 502 с.

Кадемія М. Ю. Козяр М. М., Рак Т. Є. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: словник глосарій. Львів: СПОЛОМ, 2011. 327 с.

Педагогічні технології у безперервній професійній освіті / за ред. С.О. Сисоєвої. Київ, 2001. 502 с.

Редько В. Г. Конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов: теорія і практика: монографія / В. Г. Редько. Київ: Педагогічна думка, 2017. 618 с.

Редько В. Г. Тенденції конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов для профільної школи. Пріорітетні напрями формування у студентів вищих навчальних закладів професійної іншомовної компетентності. Чернігів: Чернігівський держ. пед. ун-т ім. Т. Г. Шнвченка, 2009. С. 41–48.

Савченко О. Я. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти. Педагогіка і психологія. 2007. № 3. С. 2–6.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шкарбан, І. (2018). ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНІЙ НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 264–271. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2018.149253

Номер

Розділ

Статті