ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ БЕПЕКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302190Ключові слова:
здобувач вищої освіти; безпекова компетентність; інноваційні технології навчання; охорона праці; гра; проєктна технологія; безпечне середовище.Анотація
У статті теоретично розглянуто інноваційні технології, які на сьогодні є актуальними для формування безпекової компетентності в здобувачів вищої освіти нетехнічних спеціальностей. Потреба у визначенні і впровадженні інноваційних технологій в освітній процес підготовки майбутніх фахівців нетехнічних галузей в закладів вищої освіти зумовлюється тими тенденціями, котрі віддзеркалюють наше сьогодення. Крім опанування фахових компетент-ностей, освітній процес потрібно спрямовати на формування безпекової компетентності в здобувачів вищої освіти. У статті наголошується, що для організації сучасного безпечного середовища праці пріоритетним є вивчення питань з охорони праці майбутніми фахівцями незалежно від галузі. Встановлено, що використання інноваційних педагогічних технологій під час вивчення безпекових дисциплін сприяє розширенню теоретичних знань та передбачає можливість моделювати безпечне виробниче середовище для майбутніх фахівців.