ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306322

Ключові слова:

компетентність; міжкультурна компетентність; комунікативна компетент-ність; міжкультурна комунікативна компетентність; іноземна мова; вчитель іноземних мов; міжкультурна комунікація; діалог культур; глобалізація; глобалізація освіти.

Анотація

У статті представлено дослідження особливостей формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті глобалізації освіти. Метою наукової розвідки є розкриття сутності міжкультурної комунікативної компетентності, її структури та компонентів, а також окреслення особливостей її формування у майбутніх учителів іноземних мов в умовах глобалізації освіти. Методологія дослідження ґрунтується на використанні релевантних інструментів наукового пошуку, зокрема аналізу, синтезу, узагальнення, інтерпретації емпіричних даних і теоретичних положень, що містяться у відповідній науковій літературі.

Біографії авторів

Олег Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри англійської мови та методики її навчання.

Аліна Джурило, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-29

Як цитувати

Комар, О., & Джурило, А. (2024). ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 46–55. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306322

Номер

Розділ

Статті