ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306322Ключові слова:
компетентність; міжкультурна компетентність; комунікативна компетент-ність; міжкультурна комунікативна компетентність; іноземна мова; вчитель іноземних мов; міжкультурна комунікація; діалог культур; глобалізація; глобалізація освіти.Анотація
У статті представлено дослідження особливостей формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті глобалізації освіти. Метою наукової розвідки є розкриття сутності міжкультурної комунікативної компетентності, її структури та компонентів, а також окреслення особливостей її формування у майбутніх учителів іноземних мов в умовах глобалізації освіти. Методологія дослідження ґрунтується на використанні релевантних інструментів наукового пошуку, зокрема аналізу, синтезу, узагальнення, інтерпретації емпіричних даних і теоретичних положень, що містяться у відповідній науковій літературі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-29
Як цитувати
Комар, О., & Джурило, А. (2024). ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 46–55. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306322
Номер
Розділ
Статті