ЕКОНОМІЧНИЙ, ПРАВОВИЙ ТА ОСОБИСТІСНИЙ КОНТЕКСТИ ФАКТОРНОГО АНАЛІЗУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340433Ключові слова:
факторний аналіз, право, економічний розвиток, особистість учителя-підприємця, початкова освіта, ринок праці, підприємництво, підприємництво в сфері освіти, підприємницька діяльність вчителя початкових класівАнотація
У статті йдеться про результати дослідження економічного, юридичного та особистісного контекстів реалізації підприємницької діяльності у сфері освіти загалом та початкової зокрема. Дослідження здійснювалося з використанням факторного аналізу для спростування або підтвердження позитивного впливу зазначених контекстів на реалізацію підприємницької діяльності вчителем початкових класів. Економічний контекст розглянуто стосовно соціально-економічних процесів, правовий – стосовно унормованих положень, а особистісний – стосовно внутрішньої мотивації, знань, умінь, здібностей, особистісних якостей.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-09-30
Як цитувати
Мієр, Т., Бондаренко, Г., Шпіца-Павлюк, Р., & Денисюк, В. (2025). ЕКОНОМІЧНИЙ, ПРАВОВИЙ ТА ОСОБИСТІСНИЙ КОНТЕКСТИ ФАКТОРНОГО АНАЛІЗУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 101–111. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2025.340433
Номер
Розділ
Статті