НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНІ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ В ПОРІВНЯЛЬНОМУ КОНТЕКСТІ

Автор(и)

  • Олег Комар Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-8071-3905

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167964

Ключові слова:

Неперервна професійна освіта, вчитель англійської мови, порівняльний контекст, порівняльно-педагогічне дослідження, Європейський Союз.

Анотація

У статті представлено синхронічний аналітичний зріз ключових аспектів неперервної професійної освіти вчителів англійської мови в Україні та Європейському Союзі в порівняльному контексті. Виокремлено деякі специфічні риси, притаманні тій чи іншій країні ЄС з подальшим їх представленням у синтетичній єдності з огляду на глобальний контекст сучасних освітніх систем, а також окреслено ряд спільних та відмінних рис української та європейської систем неперервної професійної освіти вчителів англійської мови.

Біографія автора

Олег Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання

Посилання

Arnove, R. (2007). Introduction: Reframing Comparative Education. The Dialecticofthe Globalandthe Local. Comparative Education, 1–20.

Baker, D., Letendre, G. (2005). National Differences, Global Similarities: World Culture and the Futureof Schooling. California: Stanford University Press.

Calabrese, R., Dawes, B. (2008). Early language learning and teacher training: a foreign language syllabus for primary school teachers. Studidi Glotta didattica, Vol. 1, 32–53.

Cochran-Smith, M. (2001). The outcomes question in teacher education. Teaching and Teacher Education, 17, 527–546.

Jones, P. (2007). Education and world order. Comparative Education. Vol. 43(3). 325–337.

Bazova, V. (2011). Orhanizatsiini zasady u pidhotovtsi vykladachiv inozemnykh mov u VNZ Nimechchyny v umovakh Bolonskoho protsesu. Visnyk pisliadyplomnoi osvity. Kyiv. Vyp. 5(18), 9–18 [in Ukrainian].

Byndas, O. (2016). Profesiina pidhotovka vchyteliv inozemnykh mov mahisterskoho rivnia v universytetskykh koledzhakh pedahohichnoi osvity Ph.D. thesis. Poltava [in Ukrainian].

Hordyenko, N. (2009). Podhotovka uchytelei vo Frantsyy (sovremennoe sostoianye y aktualnye problemy). Novye metodyky prepodavanyia frantsuzkoho yazyka kak ynostrannoho: monohrafyia. Lyll: Atelier Nationaldere production desthses [in Russian].

Derkach, S. (2011). Profesiina pidhotovka vchyteliv anhliiskoi movy u VNZ Polshchi y Ukrainy: komparatyvnyi analiz. Porivnialno-pedahohichni studii, 1 (17), 153–159 [in Ukrainian].

Kozubovska, I., Levrints, M. (2011). Porivnialnyi analiz profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov v Ukraini ta Uhorshchyni. Porivnialna profesiina pedahohika. Kyiv; Khmelnytskyi: KhNU. Vyp. 1, 127–135 [in Ukrainian].

Kolesnichenko, N. (2013). Inshomovna pedahohichna osvita Nimechchyny v umovakh yevrointehratsii: stan i problemy modernizatsii. Naukovi zapysky KDPU. Kirovohrad: KDPU. Vyp. 121, ch. 1, 75–80 [in Ukrainian].

Kontseptualni zasady rozvytku pedahohichnoi osvity Ukrainy ta yii intehratsii v yevropeiskyi osvitnii prostir: nakaz MON No 988 vid 31.12.04 roku. URL: http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/3145/ [in Ukrainian].

Kontseptsiia rozvytku pedahohichnoi osvity. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/ [in Ukrainian].

Krystopchuk, T. (2013). Pedahohichna osvita v Respublitsi Polshcha: struktura ta zmist. Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka. Vyp. 3–4, 127–134 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Комар, О. (2019). НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНІ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ В ПОРІВНЯЛЬНОМУ КОНТЕКСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 55–62. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167964

Номер

Розділ

Статті