НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНІ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ В ПОРІВНЯЛЬНОМУ КОНТЕКСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167964Ключові слова:
Неперервна професійна освіта, вчитель англійської мови, порівняльний контекст, порівняльно-педагогічне дослідження, Європейський Союз.Анотація
У статті представлено синхронічний аналітичний зріз ключових аспектів неперервної професійної освіти вчителів англійської мови в Україні та Європейському Союзі в порівняльному контексті. Виокремлено деякі специфічні риси, притаманні тій чи іншій країні ЄС з подальшим їх представленням у синтетичній єдності з огляду на глобальний контекст сучасних освітніх систем, а також окреслено ряд спільних та відмінних рис української та європейської систем неперервної професійної освіти вчителів англійської мови.
Посилання
Arnove, R. (2007). Introduction: Reframing Comparative Education. The Dialecticofthe Globalandthe Local. Comparative Education, 1–20.
Baker, D., Letendre, G. (2005). National Differences, Global Similarities: World Culture and the Futureof Schooling. California: Stanford University Press.
Calabrese, R., Dawes, B. (2008). Early language learning and teacher training: a foreign language syllabus for primary school teachers. Studidi Glotta didattica, Vol. 1, 32–53.
Cochran-Smith, M. (2001). The outcomes question in teacher education. Teaching and Teacher Education, 17, 527–546.
Jones, P. (2007). Education and world order. Comparative Education. Vol. 43(3). 325–337.
Bazova, V. (2011). Orhanizatsiini zasady u pidhotovtsi vykladachiv inozemnykh mov u VNZ Nimechchyny v umovakh Bolonskoho protsesu. Visnyk pisliadyplomnoi osvity. Kyiv. Vyp. 5(18), 9–18 [in Ukrainian].
Byndas, O. (2016). Profesiina pidhotovka vchyteliv inozemnykh mov mahisterskoho rivnia v universytetskykh koledzhakh pedahohichnoi osvity Ph.D. thesis. Poltava [in Ukrainian].
Hordyenko, N. (2009). Podhotovka uchytelei vo Frantsyy (sovremennoe sostoianye y aktualnye problemy). Novye metodyky prepodavanyia frantsuzkoho yazyka kak ynostrannoho: monohrafyia. Lyll: Atelier Nationaldere production desthses [in Russian].
Derkach, S. (2011). Profesiina pidhotovka vchyteliv anhliiskoi movy u VNZ Polshchi y Ukrainy: komparatyvnyi analiz. Porivnialno-pedahohichni studii, 1 (17), 153–159 [in Ukrainian].
Kozubovska, I., Levrints, M. (2011). Porivnialnyi analiz profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov v Ukraini ta Uhorshchyni. Porivnialna profesiina pedahohika. Kyiv; Khmelnytskyi: KhNU. Vyp. 1, 127–135 [in Ukrainian].
Kolesnichenko, N. (2013). Inshomovna pedahohichna osvita Nimechchyny v umovakh yevrointehratsii: stan i problemy modernizatsii. Naukovi zapysky KDPU. Kirovohrad: KDPU. Vyp. 121, ch. 1, 75–80 [in Ukrainian].
Kontseptualni zasady rozvytku pedahohichnoi osvity Ukrainy ta yii intehratsii v yevropeiskyi osvitnii prostir: nakaz MON No 988 vid 31.12.04 roku. URL: http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/3145/ [in Ukrainian].
Kontseptsiia rozvytku pedahohichnoi osvity. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/ [in Ukrainian].
Krystopchuk, T. (2013). Pedahohichna osvita v Respublitsi Polshcha: struktura ta zmist. Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka. Vyp. 3–4, 127–134 [in Ukrainian].