ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167967

Ключові слова:

Студенти технолого-педагогічних спеціальностей, студенти інженерно-педагогічних спеціальностей, технічна творчість, професійна підготовка, фахові спецкурси, система навчальних завдань.

Анотація

У статті розглянуті умови формування і розвитку технічної творчості студентів технолого-педагогічних та інженерно-педагогічних спеціальностей. З’ясована нагальність навчання студентів інженерно-конструкторському проектуванню, і водночас розвиток в них особливого інноваційного стиля мислення як здатності до втілення в освітній процес новітніх методик організації творчої проектної діяльності учнів. Розкрито зміст і провідні методи формування технічної творчості студентів цих спеціальностей під час вивчення спецкурсів «Технічна творчість учнів» та «Основи інженерно-педагогічної творчості».

Біографії авторів

Олександр Кучма, Криворізький державний педагогічний університет.

Кандидат технічних наук, старший науковий співробітник, декан факультету дошкільної і технологічної освіти

Василь Лукаш, Криворізький державний педагогічний університет.

Старший викладач кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання

Посилання

Horbatiuk, R. M. (2011). Modeliuvannia yak metod pobudovy protsesu formuvannia tvorchykh zdibnostei maibutnikh inzheneriv-pedahohiv komp’iuternoho profiliu. Komp’iuterno-oriientovani tekhnolohii: osvita, nauka, vyrobnytstvo, issue 3, 86–91 [in Ukrainian].

Kaliazin, Yu. V. (2018). Inzhenerno-pedahohichna tvorchist u pidhotovtsi inzheneriv-pedahohiv. Molodyi vchenyi, 5.3(57.3), 9–15 [in Ukrainian].

Lavrentieva, O. O. (2012). Spetskurs «Formuvannia profesiinoi tvorchosti vchytelia» yak zasib stanovlennia skladovykh profesiino-pedahohichnoi kultury maibutnoho pedahoha. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, issue 9, ch. 2, 170–175 [in Ukrainian].

Lodatko, Ye. (2015). Informatsiino-tekhnolohichna kompetentnist yak osnova pidhotovky maibutnikh inzheneriv-pedahohiv do rozvytku tekhnichnoi tvorchosti uchniv. Molod i rynok, 7(126), 13–17 [in Ukrainian].

Masych, V. V. (2017). Rol tvorchosti u profesiinii diialnosti maibutnoho inzhenera-pedahoha. Pedahohika ta psykholohiia. Issue 56. 257–265 [in Ukrainian].

Moljako, V. A., Kul'chinskaja, E. I. (1993). Odarennost' i ee vyjavlenija u detej: metod. rekomendacii. Kiev: Znanie Ukrainy [in Russian].

Potashnik, M. M. (1987). Kak razvivat' pedagogicheskoe tvorchestvo. Moskva: Znanie [in Russian].

Sysoieva, S. (2006). Osnovy pedahohichnoi tvorchosti: pidruchnyk. Kyiv: Milenium [in Ukrainian].

Chernilevskyi, D. V. (2010). Pedahohika vyshchoi shkoly: pidruchnyk. Vinnytsia: Hlobus-pres [in Ukrainian].

Torrance, E. P. (1963). Education and creative potential. Minneapolis [in English].

##submission.downloads##

Як цитувати

Кучма, О., & Лукаш, В. (2019). ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 63–69. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167967

Номер

Розділ

Статті