РЕАЛІЗАЦІЯ ТА ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ МОДЕЛЮВАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167974Ключові слова:
Метод моделювання, рівні компетентностей, реальні об’єкти, навчальна інформація, символічні моделі.Анотація
Стаття присвячена проблемі реалізації, застосування та ролі методу моделювання в системі підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій. Описується основний напрям застосування методу моделювання під час викладання фахових дисциплін майбутнім фахівцям. Охарактеризовано етапи методу моделювання на прикладі матеріальних моделей в процесі організації та проведення практичних занять з фахових дисциплін майбутнім вчителям трудового навчання та технологій у закладах вищої освіти. Визначені шляхи впливу на розвиток технічного мислення та важливість формування творчої особистості, в умовах сучасних змін у системі підготовки компетентних фахівців галузі «Технологічна освіта».Посилання
Venikov, V. A. (1962). Principy modelirovanija i vysshee obrazovanie Vestnik vysshej shkoly – High School Bulletin, 11, 19–25 [in Russian].
Hur’ianova, O. V. (2016). Formuvannia tvorchoi uiavy ta khudozhnikh zdibnostei u maibutnikh vchyteliv tekhnolohii. Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity, 10, 2, 112–115 [in Ukrainian].
Hurevych, R., Kolomiiets, D. (1999). Matematyka i fizyka na urokakh trudovoho navchannia. Trudova pidhotovka v zakladakh osvity – Labor Training In Educational Institutions, 1, 15–17 [in Ukrainian].
Ezhova, O. V. (2014). Klasyfikatsiia modelei v pedahohichnykh doslidzhenniakh. Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity, 5, 2, 202–206 [in Ukrainian].
Kespikov, V. N., Menshhikov, V. M., Erahtina, T. A. Metod nauchnogo modelirovanija kak osnova analiza struktury soderzhanija uchebnogo materiala. URL: https://www.altspu.ru/Journal/pedagog/pedagog_8/ at9.html [in Russian].
Manoilenko, N. (2016). Zastosuvannia metodu modeliuvannia do rozvytku tekhnichnoho myslennia v maibutnikh fakhivtsiv pry vyvchenni kursu «Istoriia tekhnolohii». Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity, 9, 3, 162–165 [in Ukrainian].
Moshurenko, O. Yu., Moshurenko, Yu. M., Riabets, S. I. (2017). Z dosvidu vykorystannia videofrahmentiv pry vyvchenni osnov tekhniky i tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi studentiv spetsialnosti 014 serednia osvita (trudove navchannia ta tekhnolohii). Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity, 12, 2, 191–195 [in Ukrainian].
Ptashnik, L. I. (2004). Tekhnichne modeliuvannia yak odyn iz sposobiv proektno-tekhnolohichnoho pidkhodu v trudovomu navchanni. Suchasni informatsiyni tekhnolohiyi ta innovatsiyni metodyky u pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiya, teoriya, dosvid, problem – Modern information technologies and innovative methods in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems, 5, 107–112 [in Ukrainian].