РЕАЛІЗАЦІЯ ТА ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ МОДЕЛЮВАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Наталія Манойленко Центрально-український державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка., Україна https://orcid.org/0000-0001-6579-4313
  • Оксана Абрамова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка., Україна https://orcid.org/0000-0003-1802-8274
  • Наталя Мироненко Центрально-український державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка., Україна https://orcid.org/0000-0003-3118-954X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167974

Ключові слова:

Метод моделювання, рівні компетентностей, реальні об’єкти, навчальна інформація, символічні моделі.

Анотація

Стаття присвячена проблемі реалізації, застосування та ролі методу моделювання в системі підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій. Описується основний напрям застосування методу моделювання під час викладання фахових дисциплін майбутнім фахівцям. Охарактеризовано етапи методу моделювання на прикладі матеріальних моделей в процесі організації та проведення практичних занять з фахових дисциплін майбутнім вчителям трудового навчання та технологій у закладах вищої освіти. Визначені шляхи впливу на розвиток технічного мислення та важливість формування творчої особистості, в умовах сучасних змін у системі підготовки компетентних фахівців галузі «Технологічна освіта».

Біографії авторів

Наталія Манойленко, Центрально-український державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Оксана Абрамова, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент

Наталя Мироненко, Центрально-український державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Посилання

Venikov, V. A. (1962). Principy modelirovanija i vysshee obrazovanie Vestnik vysshej shkoly – High School Bulletin, 11, 19–25 [in Russian].

Hur’ianova, O. V. (2016). Formuvannia tvorchoi uiavy ta khudozhnikh zdibnostei u maibutnikh vchyteliv tekhnolohii. Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity, 10, 2, 112–115 [in Ukrainian].

Hurevych, R., Kolomiiets, D. (1999). Matematyka i fizyka na urokakh trudovoho navchannia. Trudova pidhotovka v zakladakh osvity – Labor Training In Educational Institutions, 1, 15–17 [in Ukrainian].

Ezhova, O. V. (2014). Klasyfikatsiia modelei v pedahohichnykh doslidzhenniakh. Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity, 5, 2, 202–206 [in Ukrainian].

Kespikov, V. N., Menshhikov, V. M., Erahtina, T. A. Metod nauchnogo modelirovanija kak osnova analiza struktury soderzhanija uchebnogo materiala. URL: https://www.altspu.ru/Journal/pedagog/pedagog_8/ at9.html [in Russian].

Manoilenko, N. (2016). Zastosuvannia metodu modeliuvannia do rozvytku tekhnichnoho myslennia v maibutnikh fakhivtsiv pry vyvchenni kursu «Istoriia tekhnolohii». Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity, 9, 3, 162–165 [in Ukrainian].

Moshurenko, O. Yu., Moshurenko, Yu. M., Riabets, S. I. (2017). Z dosvidu vykorystannia videofrahmentiv pry vyvchenni osnov tekhniky i tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi studentiv spetsialnosti 014 serednia osvita (trudove navchannia ta tekhnolohii). Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity, 12, 2, 191–195 [in Ukrainian].

Ptashnik, L. I. (2004). Tekhnichne modeliuvannia yak odyn iz sposobiv proektno-tekhnolohichnoho pidkhodu v trudovomu navchanni. Suchasni informatsiyni tekhnolohiyi ta innovatsiyni metodyky u pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiya, teoriya, dosvid, problem – Modern information technologies and innovative methods in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems, 5, 107–112 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Манойленко, Н., Абрамова, О., & Мироненко, Н. (2019). РЕАЛІЗАЦІЯ ТА ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ МОДЕЛЮВАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 76–82. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167974

Номер

Розділ

Статті