ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КОЛЕКТИВНИХ ФОРМ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ-ПОЧАТКІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

Автор(и)

  • Марина Пилявець Заступник директора з навчально-методичної роботи вищого художнього професійно-технічного училища № 5 м. Вінниці., Україна https://orcid.org/0000-0001-7620-9677

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167991

Ключові слова:

Колективні форми методичної роботи, адаптація педагогів-початківців, педагогічне діагностування, наставництво, заклад професійної (професійно-технічної) освіти, педагогічні методи, самоаналіз, індивідуальний план самоосвіти, викладачі, майстри виробничого навчання, навчально-виробничий процес.

Анотація

У статті окреслено особливості організації роботи методичної служби закладів професійної (професійно-технічної) освіти з педагогами-початківцями в сучасних умовах. Визначено основні напрями діяльності щодо діагностування, планування, організації наставництва для викладачів-початківців та молодих майстрів виробничого навчання. Розкрито нетрадиційні підходи до формування системи роботи школи спеціалістів-початківців у закладах професійної (професійно-технічної) освіти (далі ЗП(ПТ)О) на прикладі Вищого художнього професійно-технічного училища № 5 міста Вінниці.

Біографія автора

Марина Пилявець, Заступник директора з навчально-методичної роботи вищого художнього професійно-технічного училища № 5 м. Вінниці.

Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист

Посилання

Maksymchuk, I., Maksymchuk, B., Frytsiuk, V., Matviichuk, T., Demchenko, I., Babii, I., Savchuk, I. (2018). Developing pedagogical mastery of future physical education teachers in higher education institutions. Journal of Physical Education and Sport, issue 18(2), 810–815 [in English].

Berezhnyj, S., Tarnavs'ka, A., Berezhna, G. (2003). Znajemo, mozhemo, hochemo [We know, we may, want to]. Osvita – Education, issue 58 [in Ukrainian].

Berezivs'ka, L. D. (2005) Kostjantyn Dmytrovych Ushyns'kyj. [Konstantin Dmitrievich Ushinsky ]. Kyi'v: Lybid' [in Ukrainian].

Lavrinenko, O. A. (2013). Pedagogichna majsternist' jak dominantnyj skladnyk pedagogichnoi' dii' [Pedagogical skill as a dominant component of pedagogical action]. Teorija i praktyka upravlinnja social'nymy systemamy – The theory and practice of social systems management, issue 3, 102–106 [in Ukrainian].

Polozhennja pro klasnogo kerivnyka navchal'nogo zakladu systemy zagal'noi' seredn'oi' osvity (2006), issue 434 [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennja «Osnovnyh orijentyriv vyhovannja uchniv 1–12 klasiv zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv Ukrai'ny» nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrai'ny (2007), issue 1133 [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennja Zmin do «Polozhennja pro klasnogo kerivnyka navchal'nogo zakladu systemy zagal'noi' seredn'oi' osvity». Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrai'ny (2006), issue 489 [in Ukrainian].

Rekomendacii' shhodo planuvannja roboty klasnogo kerivnyka navchal'nogo zakladu systemy zagal'noosvitn'oi' seredn'oi' osvity, Ministerstvo osvity i nauky Ukrai'ny vid 30.08.2002 roku № 1/9-392. (2003). Dyrektor shkoly – School Director, issue 3–4 [in Ukrainian].

Sysojeva, Svitlana (2006). Osnovy pedagogichnoi' tvorchosti [Fundamentals of pedagogical creativity]. Kyi'v: Milenium [in Ukrainian].

Skrypnyk, V. V., Skrypnyk, M. I., Shven', Ja. L. (2017). Profesijnyj rozvytok fahivciv u systemi osvity doroslyh: istorija, teorija, tehnologii' [Professional development of specialists in adult education: history, theory, technology] Proceedings from: zb. materialiv II Vseukrai'ns'koi' nauk.-praktychnoi' Internet konferencii' – save materials of the 2nd All-Ukrainian sciences-practical Internet conference. Kyi'v: CIPPO, 338–340 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Пилявець, М. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КОЛЕКТИВНИХ ФОРМ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ-ПОЧАТКІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 106–114. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167991

Номер

Розділ

Статті