МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Наталія Дубова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6613-1044
  • Валентина Харитонова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-1365-2588

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2019.168361

Ключові слова:

Мистецька освіта, художньо-естетичний розвиток, професійна освіта, професійно-технічна освіта, харчові технології, практична підготовка, інженер-педагог харчової галузі.

Анотація

В статті обґрунтовано актуальність художньо-естетичного розвитку майбутніх фахівців харчової галузі у системі професійної освіти засобами мистецтва, зокрема, необхідність введення мистецької складової до професійної підготовки означених фахівців. Приділено увагу з’ясуванню ролі мистецької освіти у підготовці майбутніх фахівців харчової галузі, визначено шляхи підвищення рівня художньо-естетичного розвитку особистості у процесі професійної освіти фахівців харчової галузі. Акцентовано увагу на доцільності поєднання мистецької освіти та спеціальної фахової підготовки у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців харчової галузі.

Біографії авторів

Наталія Дубова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями

Валентина Харитонова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологічної
освіти

Посилання

Kagan M. S. (1972). Morfologija iskusstva. Leningrad: Iskusstvo [in Russia].

Kant I. Sochinenija. V. F. Asmusa, A. V. Gulygi, T. I. Ojzermana (Eds). (1966). (Vols. 1–6; Vol. 5). Moskva [in Russia].

Kashapov M. M. (2006). Psihologija tvorcheskogo myshlenija professionala. Moskva: PER SJe [in Russia].

Kossov B. B. (2000). Lichnost':teorija, diagnostika i razvitie. Moskva: Akademicheskij Proekt [in Russia].

Leshchenko M. P. (1996). Zarubizhni tekhnolohii pidhotovky uchyteliv do estetychnoho vykhovannia. Kyiv [in Ukrainian].

Mamontov Ja. A. (1914). Problema jesteticheskogo vospitanija. Moskva: tip. G. Lissnera i D. Sobko [in Russia].

Otych O. M. (2008). Khudozhno-estetychnyi rozvytok maibutnoho fakhivtsia u systemi profesiinoi osvity. Teoretychni ta metodychni zasady neperervnoi mystetskoi osvity: zb. materialiv naukovo-metodoloh. seminaru. Chernivtsi: Zelena Bukovyna, 27–29 [in Ukrainian].

Honcharenko S. U., Ziaziun I. A., Nychkalo N. H., Dubynchuk O. S. et al. (2000). Profesiina osvita. Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].

Prusak V. (2000). Suchasna dyzainerska osvita: dosvid, problemy. Dialoh kultur: Ukraina u svitovomu konteksti. Khudozhnia osvita. I. A. Ziaziun, S. O. Cherepanova, N. H. Nychkalo, O. P. Rudnytska (Eds). Lviv, Vol. 5, 354–364 [in Ukrainian].

Soloviov V. F. (2014). Doprofesiina pidhotovka v systemi «zahalnoosvitnia shkola – profesiinyi litsei». A. V. Lytvyna. (Ed). Lviv: SPOLOM [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Дубова, Н., & Харитонова, В. (2019). МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 39–45. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2019.168361

Номер

Розділ

Статті