ОСОБЛИВОСТІ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ – ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

Автор(и)

  • Руслан Маслюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7954-577X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2019.168375

Ключові слова:

Професійна освіта, багаторівнева професійна підготовка, фізична культура, фізичне виховання, професійна компетентність, спортивні ігри, фізичні вправи, комплекс / педагогічний коледж, педагогічний заклад вищої освіти.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню наступності та неперервності багаторівневої освіти, особливостей навчального процесу в умовах навчального комплексу «педагогічний коледж – педагогічний університет». Яскраво висвітлюється в дослідженні підготовка майбутніх учителів фізичного виховання у вищезгаданих умовах. Розкривається актуальність формування в майбутнього вчителя фізичної культури професійних компетентностей, відповідно до вимог сьогодення. Ці вимоги формулюються не лише у форматі «знань» студентів, а й у способах майбутньої професійної діяльності в контексті комплексу «педагогічний коледж – педагогічний університет». У дослідженні доводиться, що спорт є органічною частиною фізичної культури, особливою сферою виявлення та уніфікованого порівняння досягнень студентів у певних видах фізичних вправ, спортивних ігор, технічної, інтелектуальної та іншої підготовки шляхом змагальної діяльності.

Біографія автора

Руслан Маслюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спортивних дисциплін

Посилання

Amosov, N. M. (1979). Razdum'ja o zdorov'e. M.: Molodaja gvardija [in Russian].

2. Akhmetov, R. F. Problemy y perspektyvy formuvannia profesiinoi maisternosti fakhivtsiv fizychnoi kultury zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii – Problems and prospects of formation of professional skill of specialists of physical culture by means of innovative technologies. URL: www.lifesway.org/inf/ PP200801.pdf [in Ukrainian].

Berezhnaja, L. I. (2004). Organizacionno-pedagogicheskie osnovy podgotovki specialistov fizicheskoj kul'tury v pedagogicheskom kolledzhe na baze uchebnogo kompleksa. «Teorija i metodika fizicheskogo vospitanija, sportivnoj trenirovki, ozdorovitel'noj i adaptivnoj fizicheskoj kul'tury». Doctor’s thesis. Volgograd [in Russian].

Vydrin, V. M. (1980). Vvedenie v special'nost' : ucheb. posobie dlja institutov fizicheskoj kul'tury. – 2-e izd. perer. M.: Fizkul'tura i sport [in Russian].

Denysova, N. V. (2006). Psykholoho-pedahohichna pidhotovka maibutnikh uchyteliv v umovakh navchalno-naukovoho kompleksu «koledzh-universytet». «Teoriia i metodyka profesiinoi osvity». Doctor’s thesis [in Ukrainian].

Drahniev, Yu. V. (2010). Profesiinyi rozvytok maibutnoho vchytelia fizychnoi kultury u svitli reformuvannia vyshchoi fizkulturnoi osvity v Ukraini. Pedahohika, psykholohiia ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannia i sportu – Pedagogy, psychology and medical and biological problems of physical education and sports, 12, 45–47 [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu». Zakonodavchi akty Ukrainy z pytan osvity: ofits. vyd. K.: Parlamentske vyd-vo, 2004, 168–222.

Ivanova, L. I. (2000). Pedahohichni umovy efektyvnosti formuvannia hotovnosti studentiv do tvorchoi profesiinoi diialnosti. Tvorcha osobystist uchytelia: problemy teorii i praktyky – Creative personality of a teacher: problems of theory and practice, issue 4, 138–142 [in Ukrainian].

Indychenko, L. (2011). Fizychna kultura i sport v tsinnisnomu vymiri studentskoi molodi. Problemy formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia molodi. Materials of the 3rd All-Ukrainian Scientific and Practical Conference of Students, Masters and Postgraduate Students. Lviv, 127–133 [in Ukrainian].

Kazin, Je. M. (2013). Nauchno-teoreticheskie aspekty podgotovki pedagoga fizicheskoj kul'tury k realizacii zdorov'esberegajushhego obrazovanija. Vestnik KemGU, 1(53), 92–95 [in Ukrainian].

Kobernyk, O. (2009). Formuvannia metodychnoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia trudovoho navchannia. Trudova pidhotovka – Labor training, 3, 37–40 [in Ukrainian].

Kremen, V. H. (2005). Osvita i nauka v Ukraini – innovatsiini aspekty. Stratehiia. Realizatsiia. Rezultaty. K.: Hramota [in Ukrainian].

Krutsevych, T. Yu. (2001). Predmet i zmist teorii i metodyky fizychnoho vykhovannia: lektsiia dlia stud., aspir. ta slukhachiv pidv. kval., vykl. fiz. Vykhovannia. K.: NUFVS [in Ukrainian].

Lubysheva, L. I. (2013). Kul'turologicheskij vektor sportivnogo vospitanija podrastajushhego pokolenija Rossii / Strategija formirovanija zdorovogo obraza zhizni sredstvami fizicheskoj kul'tury i sporta: opyt, perspektivy razvitija – Strategy of healthy lifestyle formation by means of physical culture and sports: experience, development prospects: materials of the All-Russian Scientific and Practical Conference with international participation – Tjumen': Vektor Buk,. Part 1, 13–20 [in Russian].

Lubysheva, L. I. (2001). Sociologija fizicheskoj kul'tury i sporta: uchebnoe posobie. M.: Akademija [in Ukrainian].

Sysoieva, S. O. (2000). Tekhnolohizatsiia osvitnoi diialnosti v umovakh neperervnoi profesiinoi osvity. Kyiv: Vipol, 248–274 [in Ukrainian].

Struchkova, A. E. (2005). Pedagogicheskie uslovija modelirovanija podgotovki budushhih uchitelej tehnologii v sisteme «kolledzh – vuz». «Obshhaja pedagogika, istorija pedagogiki i obrazovanija». Doctor’s thesis. Jakutsk [in Russian].

Sushchenko, L. P. (2000). Zmist profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu [Contents of the professional training of future specialists in physical education and sports]. Problemy pedahohichnykh tekhnolohii – Problems of pedagogical technologies, issue 4, 130–138 [in Ukrainian].

Sushchenko, L. P. (2003). Profesiina pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu (teoretyko-metodolohichnyi aspekt). Zaporizhzhia [in Ukrainian].

Shyian, B. M. (2001). Pidhotovka vchytelia fizychnoi kultury tretoho tysiacholittia [Preparation of the third-year teacher of physical culture] / Kontseptsiia rozvytku haluzi fizychnoho vykhovannia i sportu v Ukraini – Concept of the development of the field of physical education and sport in Ukraine. Rivne: Prynt Khauz, issue 2, 371–374 [in Ukrainian].

Shyian, B. M. (2001). Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia shkoliariv. (Parts 1–2; Part 1). Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan [in Ukrainian].

Shyian, B. M. (2002). Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia shkoliariv. (Parts 1–2; Part 2). Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan [in Ukrainian].

Shyian, B. M. (2000). Teoriia fizychnoho vykhovannia. Ternopil: Zbruch [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Маслюк, Р. (2019). ОСОБЛИВОСТІ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ – ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 69–81. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2019.168375

Номер

Розділ

Статті