ОСОБЛИВОСТІ БАГАТОРІВНЕВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ – ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2019.168375Ключові слова:
Професійна освіта, багаторівнева професійна підготовка, фізична культура, фізичне виховання, професійна компетентність, спортивні ігри, фізичні вправи, комплекс / педагогічний коледж, педагогічний заклад вищої освіти.Анотація
Стаття присвячена дослідженню наступності та неперервності багаторівневої освіти, особливостей навчального процесу в умовах навчального комплексу «педагогічний коледж – педагогічний університет». Яскраво висвітлюється в дослідженні підготовка майбутніх учителів фізичного виховання у вищезгаданих умовах. Розкривається актуальність формування в майбутнього вчителя фізичної культури професійних компетентностей, відповідно до вимог сьогодення. Ці вимоги формулюються не лише у форматі «знань» студентів, а й у способах майбутньої професійної діяльності в контексті комплексу «педагогічний коледж – педагогічний університет». У дослідженні доводиться, що спорт є органічною частиною фізичної культури, особливою сферою виявлення та уніфікованого порівняння досягнень студентів у певних видах фізичних вправ, спортивних ігор, технічної, інтелектуальної та іншої підготовки шляхом змагальної діяльності.Посилання
Amosov, N. M. (1979). Razdum'ja o zdorov'e. M.: Molodaja gvardija [in Russian].
2. Akhmetov, R. F. Problemy y perspektyvy formuvannia profesiinoi maisternosti fakhivtsiv fizychnoi kultury zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii – Problems and prospects of formation of professional skill of specialists of physical culture by means of innovative technologies. URL: www.lifesway.org/inf/ PP200801.pdf [in Ukrainian].
Berezhnaja, L. I. (2004). Organizacionno-pedagogicheskie osnovy podgotovki specialistov fizicheskoj kul'tury v pedagogicheskom kolledzhe na baze uchebnogo kompleksa. «Teorija i metodika fizicheskogo vospitanija, sportivnoj trenirovki, ozdorovitel'noj i adaptivnoj fizicheskoj kul'tury». Doctor’s thesis. Volgograd [in Russian].
Vydrin, V. M. (1980). Vvedenie v special'nost' : ucheb. posobie dlja institutov fizicheskoj kul'tury. – 2-e izd. perer. M.: Fizkul'tura i sport [in Russian].
Denysova, N. V. (2006). Psykholoho-pedahohichna pidhotovka maibutnikh uchyteliv v umovakh navchalno-naukovoho kompleksu «koledzh-universytet». «Teoriia i metodyka profesiinoi osvity». Doctor’s thesis [in Ukrainian].
Drahniev, Yu. V. (2010). Profesiinyi rozvytok maibutnoho vchytelia fizychnoi kultury u svitli reformuvannia vyshchoi fizkulturnoi osvity v Ukraini. Pedahohika, psykholohiia ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannia i sportu – Pedagogy, psychology and medical and biological problems of physical education and sports, 12, 45–47 [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu». Zakonodavchi akty Ukrainy z pytan osvity: ofits. vyd. K.: Parlamentske vyd-vo, 2004, 168–222.
Ivanova, L. I. (2000). Pedahohichni umovy efektyvnosti formuvannia hotovnosti studentiv do tvorchoi profesiinoi diialnosti. Tvorcha osobystist uchytelia: problemy teorii i praktyky – Creative personality of a teacher: problems of theory and practice, issue 4, 138–142 [in Ukrainian].
Indychenko, L. (2011). Fizychna kultura i sport v tsinnisnomu vymiri studentskoi molodi. Problemy formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia molodi. Materials of the 3rd All-Ukrainian Scientific and Practical Conference of Students, Masters and Postgraduate Students. Lviv, 127–133 [in Ukrainian].
Kazin, Je. M. (2013). Nauchno-teoreticheskie aspekty podgotovki pedagoga fizicheskoj kul'tury k realizacii zdorov'esberegajushhego obrazovanija. Vestnik KemGU, 1(53), 92–95 [in Ukrainian].
Kobernyk, O. (2009). Formuvannia metodychnoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia trudovoho navchannia. Trudova pidhotovka – Labor training, 3, 37–40 [in Ukrainian].
Kremen, V. H. (2005). Osvita i nauka v Ukraini – innovatsiini aspekty. Stratehiia. Realizatsiia. Rezultaty. K.: Hramota [in Ukrainian].
Krutsevych, T. Yu. (2001). Predmet i zmist teorii i metodyky fizychnoho vykhovannia: lektsiia dlia stud., aspir. ta slukhachiv pidv. kval., vykl. fiz. Vykhovannia. K.: NUFVS [in Ukrainian].
Lubysheva, L. I. (2013). Kul'turologicheskij vektor sportivnogo vospitanija podrastajushhego pokolenija Rossii / Strategija formirovanija zdorovogo obraza zhizni sredstvami fizicheskoj kul'tury i sporta: opyt, perspektivy razvitija – Strategy of healthy lifestyle formation by means of physical culture and sports: experience, development prospects: materials of the All-Russian Scientific and Practical Conference with international participation – Tjumen': Vektor Buk,. Part 1, 13–20 [in Russian].
Lubysheva, L. I. (2001). Sociologija fizicheskoj kul'tury i sporta: uchebnoe posobie. M.: Akademija [in Ukrainian].
Sysoieva, S. O. (2000). Tekhnolohizatsiia osvitnoi diialnosti v umovakh neperervnoi profesiinoi osvity. Kyiv: Vipol, 248–274 [in Ukrainian].
Struchkova, A. E. (2005). Pedagogicheskie uslovija modelirovanija podgotovki budushhih uchitelej tehnologii v sisteme «kolledzh – vuz». «Obshhaja pedagogika, istorija pedagogiki i obrazovanija». Doctor’s thesis. Jakutsk [in Russian].
Sushchenko, L. P. (2000). Zmist profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu [Contents of the professional training of future specialists in physical education and sports]. Problemy pedahohichnykh tekhnolohii – Problems of pedagogical technologies, issue 4, 130–138 [in Ukrainian].
Sushchenko, L. P. (2003). Profesiina pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu (teoretyko-metodolohichnyi aspekt). Zaporizhzhia [in Ukrainian].
Shyian, B. M. (2001). Pidhotovka vchytelia fizychnoi kultury tretoho tysiacholittia [Preparation of the third-year teacher of physical culture] / Kontseptsiia rozvytku haluzi fizychnoho vykhovannia i sportu v Ukraini – Concept of the development of the field of physical education and sport in Ukraine. Rivne: Prynt Khauz, issue 2, 371–374 [in Ukrainian].
Shyian, B. M. (2001). Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia shkoliariv. (Parts 1–2; Part 1). Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan [in Ukrainian].
Shyian, B. M. (2002). Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia shkoliariv. (Parts 1–2; Part 2). Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan [in Ukrainian].
Shyian, B. M. (2000). Teoriia fizychnoho vykhovannia. Ternopil: Zbruch [in Ukrainian].