ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОЇ КОНВЕНЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187066Анотація
У статті наголошується на тому, що в сучасних умовах модернізації педагогічної освіти підвищення якості методико-математичної підготовки майбутніх учителів можна досягти шляхом гармонізації її особистісної і професійної складових.
In the article is examined, that in the modern terms of modernization of pedagogical formation of upgrading methodical-mathematical training of future teachers is possible to attain by harmonization of its personality and professional constituents.
Посилання
Бондар В.І. Дидактика. – К., Либідь, 2005. – 264 с.
Бібік Н.М. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів. Школа першого ступеня: теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. – Переяслав-Хмельницький, 2004. – Вип. 10. – С. 18-26.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В. Овчарук. – К.: К.І.С., 2004. – 112 с.
Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи / За заг. ред. О.І. Локшиної. – К.: К.І.С., 2004. – 128 с.
Митник О.Я. Як навчити дитину мистецтва мислення. Педагогічна психологія. Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі післядипломної освіти. – Київ: Видавництво «Початкова школа», 2006. – 104 с.
Новий тлумачний словник української мови: В 3-х т. – Т. 1. – К., 2001.
Педагогічна майстерність: Підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – 2-ге вид., допов. і переробл. – К.: Вища школа, 2004. – 422 с.
Чернявская А.П. Педагогическая техника в работе учителя. – М., 2001. – 176 с.
Шишов С.Е., Кальней В.А. Мониторинг качества образования в школе. – М., 1999. – С. 85.