СУТНІСТЬ І ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187174Анотація
В роботі представлено різноманітні погляди на сутність поняття „управління”.
This article is devoted to various points of view on the sense of the meaning “govening”.
Посилання
Андреев А.Л. Общество и образование: социокультурный профиль России // Педагогика. – 2002. – № 6. – С. 19-21.
Бачило И.Л. Функции органов управления. – М., 1976. – 127 с.
Вифлеемский А. Образовательный комплекс России на современном этапе реформ. Новые угрозы // Народное образование. – 2002. – № 5. – С. 12-13.
Грабовський В. Особливості регіонального управління закладами освіти в сучасних умовах // Вісник НАДУ. – 2003. – № 3. – С. 366-372.
Григораш В.В., Касьянова О.М., Мармаза О.І. Управління навчальним закладом. – Ч. 2. – Харків: Веста: Вид-во “Ранок”, 2003. – 152 с.
Жарая С. Проблеми управління якістю освіти в Україні в контексті становлення навчальних закладів нового типу // Вісн. УАДУ. – 1997. – № 34. – С. 175-181.
Коберник О.М. Управління виховним процесом у загальноосвітньому навчальному закладі: Монографія. – К.: Науковий світ, 2003. – 230 с.
Козаков В., Дзвінчук Д. Функціонально-психологічна модель спільної діяльності як основа освітнього менеджменту // Освіта і управління. – 1997. – Т. 1. – № 2. – С. 71-78.
Крисюк С. Державно-громадське управління освітою // Суспільні реформи та становлення громадянського суспільства в Україні: Матеріали науково-практ. конф. / За ред. В.І. Лугового, В.М. Князєва. – К.: Вид-во УАДУ, 2001. – Т. 3. – С. 350-353.
Мазак А. Партнерські взаємовідносини органів управління освітою та громадянського суспільства в контексті європейського вибору України // Ефективність державного управління в контексті глобалізації та євроінтеграції: Матеріали наук.-практ. конф. / За заг. ред. В.І. Лугового, В.М. Князєва. – К.: Вид-во НАДУ, 2003. – Т. 2. – С. 318-320.
Омаров А.М. Социальное управление. Некоторые вопросы теории и практики. – М., 1980. – 175 с.
Прозументова Г.Н. Развитие Современной общеобразовательной школы: проект «Школа Совместной дыяльности»: Заявка на экспертизу проекта. – Томск, 1998. – С. 22-28.
Розенберг А.Я. Системний підхід як метод науково-педагогічного дослідження. – К.: Наукові записки, 1999. – 123 с.
Советский энциклопедический словарь / Гл. ред. А.М. Прохоров. – 2-е изд. – М.: Сов. Энциклопедия, 1982. – 1600 с.
Тихомиров Ю.А. Научная организация управления. – М., 1979. – С. 3-4.
Турченко В.Н., Шаранов-Куцев Г.Ф. Россия: от экстремальности к устойчивости (методология устойчивого развития). – Тюмень: Изд-во Тюмен. гос. ун-та, 2000. – 202 с.
Черник Б.П. Об особенностях управления региональными системами общего образования // Философия образования. – 2003. – № 8. – С. 95-108.