СУТНІСТЬ І ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

Автор(и)

  • Л. Гаєвська Національна акдемія державного управління при Президентові України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187174

Анотація

В роботі представлено різноманітні погляди на сутність поняття „управління”.

This article is devoted to various points of view on the sense of the meaning “govening”.

Біографія автора

Л. Гаєвська, Національна акдемія державного управління при Президентові України

Докторант кафедри управління освітою

Посилання

Андреев А.Л. Общество и образование: социокультурный профиль России // Педагогика. – 2002. – № 6. – С. 19-21.

Бачило И.Л. Функции органов управления. – М., 1976. – 127 с.

Вифлеемский А. Образовательный комплекс России на современном этапе реформ. Новые угрозы // Народное образование. – 2002. – № 5. – С. 12-13.

Грабовський В. Особливості регіонального управління закладами освіти в сучасних умовах // Вісник НАДУ. – 2003. – № 3. – С. 366-372.

Григораш В.В., Касьянова О.М., Мармаза О.І. Управління навчальним закладом. – Ч. 2. – Харків: Веста: Вид-во “Ранок”, 2003. – 152 с.

Жарая С. Проблеми управління якістю освіти в Україні в контексті становлення навчальних закладів нового типу // Вісн. УАДУ. – 1997. – № 34. – С. 175-181.

Коберник О.М. Управління виховним процесом у загальноосвітньому навчальному закладі: Монографія. – К.: Науковий світ, 2003. – 230 с.

Козаков В., Дзвінчук Д. Функціонально-психологічна модель спільної діяльності як основа освітнього менеджменту // Освіта і управління. – 1997. – Т. 1. – № 2. – С. 71-78.

Крисюк С. Державно-громадське управління освітою // Суспільні реформи та становлення громадянського суспільства в Україні: Матеріали науково-практ. конф. / За ред. В.І. Лугового, В.М. Князєва. – К.: Вид-во УАДУ, 2001. – Т. 3. – С. 350-353.

Мазак А. Партнерські взаємовідносини органів управління освітою та громадянського суспільства в контексті європейського вибору України // Ефективність державного управління в контексті глобалізації та євроінтеграції: Матеріали наук.-практ. конф. / За заг. ред. В.І. Лугового, В.М. Князєва. – К.: Вид-во НАДУ, 2003. – Т. 2. – С. 318-320.

Омаров А.М. Социальное управление. Некоторые вопросы теории и практики. – М., 1980. – 175 с.

Прозументова Г.Н. Развитие Современной общеобразовательной школы: проект «Школа Совместной дыяльности»: Заявка на экспертизу проекта. – Томск, 1998. – С. 22-28.

Розенберг А.Я. Системний підхід як метод науково-педагогічного дослідження. – К.: Наукові записки, 1999. – 123 с.

Советский энциклопедический словарь / Гл. ред. А.М. Прохоров. – 2-е изд. – М.: Сов. Энциклопедия, 1982. – 1600 с.

Тихомиров Ю.А. Научная организация управления. – М., 1979. – С. 3-4.

Турченко В.Н., Шаранов-Куцев Г.Ф. Россия: от экстремальности к устойчивости (методология устойчивого развития). – Тюмень: Изд-во Тюмен. гос. ун-та, 2000. – 202 с.

Черник Б.П. Об особенностях управления региональными системами общего образования // Философия образования. – 2003. – № 8. – С. 95-108.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гаєвська, Л. (2019). СУТНІСТЬ І ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187174

Номер

Розділ

Статті