ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187211Анотація
Стаття присвячена розгляду поняття «мобільність» з точки зору його тлумачення та розвитку в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених. Робиться наголос на важливості професійної мобільності педагогів у сучасному світі.
The article is dedicated to the study of the notion “mobility” from the point of view of its interpretation and development in the works of Ukrainian and foreign scientists. The importance of the professional mobility of teachers in modern world is stressed.
Посилання
Выготский Л.С. Психология развития как феномен культуры. – Воронеж, 1996.
Кремень В.Г. Психолого-педагогічна наука в ідеологічній проекції // Психолого-педагогічна наука і суспільна ідеологія: Матеріали методологічного семінару АПН України. – К.: Гнозис, 1998.
Куликова Л.Н. Проблемы саморазвития личности. – Хабаровск, 1997.
Симонов П.В. Эмоциональный мозг. – М., 1989.
Федоров Ю.М. Космическое измерение человека // Общественные науки и современность. – 1992. – № 4.