РОЛЬ І МІСЦЕ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187216Анотація
У статті проаналізовано стан наукової діяльності вищих навчальних закладів відповідно до методики рейтингування, висвітлено причини невідповідності наукової діяльності університетів критеріям сьогодення та визначено перспективи реорганізації університетської мережі на основі вітчизняного та зарубіжного досвіду.
The state of scientific activity of Higher Educational Establishment (HEE) towards the rate metbodics is analyse in the article it describes the reason of uncorresponding scientific activities of universities to the nowadays criteria and defines the perspectives in reorganization of the university net on the base of native and foreing experience.
Посилання
Андрущенко В.П. Вища освіта в контексті глобалізації // Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності / Київський національний лінгвістичний університет. – К., 2002. – Вип. 9. – С. 5-13.
Байденко В.И. Болонский процесс и высшая школа России // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 11. – С. 2-7.
Бобров В., Падалка О. Проблеми вищої освіти у створенні моделі інноваційно орієнтованої економіки // Вища освіта України. – 2004. – № 3.
Вища освіта України і Болонський процес: Навч. посіб. / За ред. В.Г. Кременя. Автор. кол.: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. – Тернопіль, 2004. – 384 с.
Ніколаєнко С.М. Вища освіта і наука – найважливіші сфери відповідальності громадянського суспільства та основа інноваційного розвитку: Доповідь на засіданні підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України 24 березня 2005 р., м. Київ // Вища школа. – 2005. – № 1. – С. 13-30.
Ніколаєнко С.М. Стратегія розвитку освіти України: початок ХХІ століття. – К.: Знання, 2006. – 242 с.
Паладій М.В. Інтелектуальна власність як джерело якісного розвитку. – К., 2003. – 208 с.
Утвердження інноваційної моделі розвитку економіки України: Матеріали науково-практичної конференції. – К.: ЕКМО, 2003. – 434 с.