ФОРМИ ТА МЕТОДИ ВПРОВАДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО КРАЄЗНАВСТВА В ШКОЛІ (з досвіду роботи Бердичівської гуманітарної гімназії № 2)

Автор(и)

  • М. Мартинюк Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187611

Анотація

У статті розглядаються основні аспекти національного краєзнавства, визначено мету, функції та завдання авторської навчальної програми гуртка «Рідний край», подано його орієнтовний план.

The article deals with the mare aspects of national country study. The purpose, the functions and the tasks of the author’s educational program «Native Land» are presented here.

Біографія автора

М. Мартинюк, Житомирський державний університет імені Івана Франка

Ст. вчитель гуманітарної гімназії № 2, здобувач

Посилання

Костриця М.Ю. Актуальні питання теоретичного національного краєзнавства // Науковий збірник. Українська національна ідея: Історія і сучасність. – Житомир: Жур фонд, 1997. – С. 69.

Костриця М. Теоретико-методичні засади національного краєзнавства// Матеріали наукової конференції. – Кам’янець-Подільськ, 2006. – С. 236-242.

Скавронська О.П., Скавронський П.С. Географічне положення, геофізичні умови, геологічна будова, рельєф і корисні копалини Бердичівського району // Науковий збірник «Велика Волинь». – Т. 22. – 2001. – С. 264-265.

Скавронський П.С. Топографія нашого краю. – Земля Бердичівська. – 1992. – 4 листопада.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мартинюк, М. (2019). ФОРМИ ТА МЕТОДИ ВПРОВАДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО КРАЄЗНАВСТВА В ШКОЛІ (з досвіду роботи Бердичівської гуманітарної гімназії № 2). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187611

Номер

Розділ

Статті