ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187616Анотація
Ціль статті полягає в доцільності інтегрування технологій навчання в (торгівельну освіту). Показано, що через дидактичну складову можливе забезпечення інтеграції технологій навчання.The purpose of this article is basis expedience of application of integrative approach to technologies of studies in trade education. It is shown that through a didactics constituent it is possible to carry out integration of technologies of study.
Посилання
Ананьев Б.Г. Избранные психологические труды: В 2-х томах / Под ред. А.А. Бодалева и др. – М.: Педагогика, 1989. – 380 с.
Біла О.О. Формування готовності студентів до активізації художньої діяльності молодших школярів: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04. – Одеса, 1999. – 20 с.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 373 с.
Кондрашова Л.В. Методика подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися. – М.: Прометей МГПИ им. Ленина, 1998. – 280 с.
Пєхота О.М. Індивідуалізація професійно-педагогічної підготовки вчителя: Дис. доктора пед. наук: 13.00.04. – К., 1997. – 430 с.
Семиченко В.А. Психологія особистості. – К.: Видавець ЕШКО, 2001.
Сластенин В.А., Мищенко А.И. Профессионально-педагогическая подготовка современного учителя // Советская педагогика. – 1991. – № 10. – С. 79-84.
Старєва А.М. Підготовка майбутнього вчителя історії до реалізації особистісно орієнтованого навчання: Дис. канд. пед. наук. 13.00.04. – Миколаїв, 2003. – 250 с.
Узнадзе Д.Н. Психологические исследования. – М.: Наука, 1966. – 279 с.