ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС СТАРШОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187646Анотація
У статті розглядаються проблеми впровадження проектної діяльності старшокласників як ефективного засобу формування їхнього критичного мислення, творчого потенціалу, активної життєвої позиції. Виокремлюються негативні ефекти групової проектної діяльності, надаються шляхи їхнього усунення.
The article deals with the problems of introduction of senior students’ project activity to the educational process in secondary school. The negative effects of group project activity are defined; the ways to neutralize them are analyzed.
Посилання
Гузеев В.В. Образовательная технология: от приема до философии // Библиотека журнала «Директор школы»; Спец. выпуск 4. – М.: Сентябрь, 1996. – 112 с.
Зеленкова Г.П. Формування пізнавальної самостійності старшокласників в навчальному процесі // Рідна школа. – 2005. – № 8. – С. 31-35.
Кричевский Р.Л., Дубовская Е.М. Психология малой группы: теоретический и прикладной аспекты. – М.: Изд-во МГУ, 1991. – 205 с.
Матяш Н.В. Психология проектной деятельности школьников: Автореф. дисс. ... доктора псих. наук, 19.00.07 – педагогическая психология. – Москва, 2000. – 52 с.
Наказний М.М. Формування здатності працювати в команді // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2004. – № 4. – С. 61-65.
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Под ред. Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркиной, М.В. Моисеевой и др. – М.: Academia, 2000. – 272 с.
Обухов А.С. Эффективность применения проектной и исследовательской деятельности в обучении // Школьные технологии. – 2006. – № 5. – С. 86-90.
Скрипкина Т.П. Взаимодоверие как основание межличностных взаимовоздействий // Вопросы психологии. – 1995. – № 5. – С. 21-30.
Jacques David. Learning in groups. Oxford University Press., 1999. – 450 p.