ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТА ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТИ РОЗГЛЯДУ ПОНЯТТЯ ТВОРЧОСТІ

Автор(и)

  • Л. Бугакова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187667

Анотація

У цій статті пропонується аналіз поняття «творчість», особливо того, що стосується дитячої творчості, у контексті філософських, психологічних та педагогічних досліджень, здійснених вченими у різні історичні періоди відповідно до різноманітних точок зору.

The article provides the analysis of the concept «creativity», child creativity in particular, in the context of philosophical, psychological and pedagogical research, conducted by scientists in various historical periods and concerning different standpoints.

Біографія автора

Л. Бугакова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Інститут дошкільної та початкової освіти

Посилання

Богоявленская Д.Б. Пути к творчеству. – М.: Знание, 1981. – 251 с.

Довідник з педагогіки і психології: Навчальний посібник для викладачів, аспірантів та студентів педагогічних навчальних закладів/ О.В. Скрипченко, Т.М. Лисянська, Л.О. Скрипченко. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2002. – 216 с.

Захаренко О. Творчі таємниці вчителя // Початкова школа. – 1998. – № 3. – С. 1.

Клепніков О.І., Кучерявий І.Т. Основи творчості особи: Навчальний посібник. – К.: Вища школа, 1996. – 295 с.

Кононко О.Л. Соціально-емоційний розвиток особистості (в дошкільному дитинстві): Навчальний посібник для вищих навчальних закладів. – К.: Молодь, 1999. – 286 с.

Кузь В.Г. Сільська школа, сільський вчитель ХХІ століття // Збірник наукових праць. – К.: Науковий світ, 2000. – С. 145-155.

Моляко В.А. Психология решения школьниками творческих задач. – К.: Рад. школа, 1983. – 95 с.

Освітні технології: Навч.-метод. посібник / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с.

Паламарчук В.Ф. Як виростити інтелектуала: Посібник для вч. і кер. шкіл. – Тернопіль: «Навчальна книга», 2000. – 152 с.

Психологическая энциклопедия / Р. Корсини, А. Ауэрбах (ред.). – 2-е изд. – СПб: Питер, М. и др., 2003. – 1094 с.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів пед. ф-тів. – К.: Абрис, 1997. – 389 с.

Словарь-справочник «Человек и общество» (Философия) Сост: И.Д. Коротец, Л.А. Штомпель, О.М. Штомпель. Ростов-на-Дону: Феникс, 1996. – 544 с.

Сухомлинський В.О. Методика виховання колективу // Вибрані твори: В 5-ти т. – К.: Рад. школа, 1977. – Т. 1. – С. 403-640.

Философский словарь. Philosophisches worterbuch: Основан Генрихом Шмидтом / М.М. Беляев и др. (пер. с нем., сверка и ред. текста), Г. Шишкофф (ред. перераб. изд.). – 22 изд., перераб. – М.: Республика, 2003. – 575 с.

Франко І.Я. Із секретів поетичної творчості. К.: Рад. школа, 1985. – 267 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бугакова, Л. (2019). ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТА ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТИ РОЗГЛЯДУ ПОНЯТТЯ ТВОРЧОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187667

Номер

Розділ

Статті