НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187678Анотація
Стаття присвячена розгляду неперервної освіти як основної стратегії розвитку освіти взагалі. Розглядаються різні тлумачення неперервної освіти в науковій літературі, визначаються фактори, які стимулюють розвиток і зумовлюють її необхідність, аналізується вплив глобалізаційних процесів на неперервну освіту.
This article deals with continuous education as the main strategy of education development in general. Different explanations of continuous education in scientific literature are being considered; factors that stimulate development and determine necessity of continuous education are proposed; the influence of globalizing processes over continuous education are being analyzed.
Посилання
Ахтамзян Н.А. Дискуссия в немецком обществе об образовательной политике Германии // Педагогика. – 2003. – № 2. – С. 67-74.
Василенко О.В. Інформація про зміни в Інституті освіти ЮНЕСКО (прес-оголошення, 20 червня 2006) // Неперервна професійна освіта. – 2006. – № 3-4. – С. 227.
Вульфсон Б.Л. Стратегия развития образования на Западе на пороге ХХІ века. – М.: Изд-во УРАО, 1999. – 208 с.
Десятов Т. Вплив глобалазації та інтернаціоналізації світового господарства на розвиток неперервної освіти // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2005. – № 3. – С. 9-17.
Митина А.М. Теория образования в течение жизни в зарубежной андрагогике // Педагогика. – 2005. – № 5. – С. 100-106.
Ничкало Н. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія // Неперервна професійна освіта. – 2001. – № 1. – С. 9-21.
Савченко О.Я. Цілі й цінності реформування сучасної школи // Шлях освіти. – 1996. – № 1. – С. 20-23.
Cігаєва Л. Неперервна освіта дорослих: соціальний аспект // Неперервна професійна освіта. – 2005. – № 1. – С. 40-45.
Сисоєва С. Вектор розвитку особистості у постіндустріальному суспільстві // Неперервна професійна освіта. – 2001. – № 1. – С. 32-39.