ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІСТУ ТА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ТЕХНОЛОГІЇ»

Автор(и)

  • А. Хлопов Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187708

Анотація

Стаття присвячена визначенню на основі вимог Державного стандарту змісту та методів навчання при підготовці вчителів освітньої галузі «Технології»

The article describes the role of technical mechanics for the training to be in the «Technologies» educational field within a credit – modular system.

Біографія автора

А. Хлопов, Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Старший викладач кафедри технологій та інтелектуальної власності

Посилання

Анісімов М.В. Основи побудови мультимедійних навчальних посібників // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Вип. 18. – К.: Науковий світ, 2006. – 273 с.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти України (Затверджений постановою № 24 від 14 січня 2004 р.). – Київ, 2004. – 20 с.

Хлопов А.М. Роль новітніх технологій у підготовці майбутнього вчителя освітньої галузі «Технології посібників» // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Вип. 18. – К.: Науковий світ, 2006. – 273 с.

Хлопов Андрій. Роль технічної механіки при підготовці вчителя до викладання освітньої галузі «Технології» в школі // Зміст освітньої галузі «Технології» в 12-річній школі та профільне навчання: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (14-15 жовтня 2004 року). – Полтава, 2004. – С. 53-54.

Гладка Л.П. Роль сучасних педагогічних технологій в підготовці вчителя освітньої галузі «Технології» // Інноваційні технології в професійній підготовці вчителя трудового навчання: проблеми теорії і практики: Збірник наук. праць Полтавського державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка. – Полтава: ПДПУ, 2007. – С. 252-254.

Калязін Ю.В. Формування понять про енергетичну стратегію України при основ технологій / Інноваційні технології в професійній підготовці вчителя трудового навчання: проблеми теорії і практики. Збірник наук. праць. Вип. 2. Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка. – Полтава: ПДПУ, 2007. – С. 218.

Титаренко В.П. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання в проектно-технологічній діяльності // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Вип. 18. – К.: Науковий світ, 2006. – 273 с.

Горчинський С.В. Розвиток інтересу до гурткових занять з декоративно-прикладного мистецтва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Вип. 18. – К.: Науковий світ, 2006. – 273 с.

Цоков Олексій. Технології розвитку конкурентноздатної особистості в соціально – орієнтованих ринкових відношеннях // Сучасні освітні технології та напрямки підготовки майбутнього вчителя трудового навчання: // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю педагогічно-індустріального факультету (8-9 жовтня 2003 року). – Полтава, 2003. – С. 86-89.

##submission.downloads##

Як цитувати

Хлопов, А. (2019). ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІСТУ ТА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ТЕХНОЛОГІЇ». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187708

Номер

Розділ

Статті