ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ОСВІТНЬОГО РЕСУРСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ХРИСТИЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187738Анотація
Стаття присвячена вивченню умов теорії і практики формування християнської культури в учнів загальноосвітньої школи та майбутніх педагогів. Досліджується проблема можливостей освітнього ресурсу середньої і вищої школи у справі вирішення проблем формування духовної культури на основі християнських цінностей.
The article is dedicated to surveying conditions of theory and practice of secondary school pupils and future teachers’ christian culture formation. It considers the issue of secondary schools and universities educational resource possibilities solving problems of forming spiritual culture on the basis of christian values.
Посилання
Концепція освітньої реформи на засадах християнських цінностей з впровадженням викладання основ християнської культури в загальноосвітніх навчальних закладах. – http//archiv. orthodoxy.org.ua
Проценко В.В. Феномен православного храму в соціокультурному просторі. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук. – Сімферополь, 2000.
Коган Н. Церква – храм як символ неба і землі // Людина і суспільство. – 1995. – № 1-2.
Жук Р. Ритмічні особливості української церковної архітектури // Пам’ятки України. – 1991. – № 4.
Стародубцев О.В. Символіка православного храму. – http://www.pravosiavie.ru
Скорик Л. Архітектура, що вчить душу вгадувати істину // Людина і світ. – 1996. – № 4.
Степанов О. Православный храм – функциональная типология и современные особенности // Віра і культура. – 2006. – № 31.
Зеньковский В. Воспитание в свете христианской антропологии. – К., 2001.