ГАРМОНІЙНЕ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ – МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? (ХРИСТИЯНСЬКИЙ ПОГЛЯД НА ОСНОВНУ ІДЕЮ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187756Анотація
У статті аналізується історія виникнення та розвитку теорії гармонійного виховання особистості, розглядаються переваги та недоліки запровадження в освітньому середовищі таких елементів західної прагматичної освітньої моделі як профільність та ЗНО, аналізуються основні підходи християнської педагогіки до проблеми ієрархічності структури людського пізнання.
This article analyses the history of rise and development of harmonious education theory, emphasizes pros and cons of implication of such west educational elements as specialization and independent testing. Also the main approaches of Christian pedagogics to the hierarchy of human cognition and knowledge are analyzed.
Посилання
Зеньковский В.В. Педагогика. – Клин: Фонд «Христианская жизнь», 2002.
Коменский Я.А. О религиозном воспитании. – В кн.: О целях образования. (Религиозно-философская библиотека; Вып. VII). СПб., 1905. – С. 53-54.
Пирогов Н.И. Вопросы жизни: Сочинения. – Т. 1. СПб. – С. 49-53.
Полное собрание сочинений Св. Иоанна Златоуста в двенадцати томах. Том первый, книга первая. – Москва: Православная книга, 1998
Сборник пленарных докладов ХV международных рождественских образовательных чтений. – Москва, 2007. – С. 96-97.