ЦЕЛИ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ В ВУЗЕ В РАМКАХ МЕЖКУЛЬТУРНОЙ КОММУНИКАЦИИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187766Анотація
У статті розглядаються концепції міжкультурної комунікації, розроблені у чотирьох напрямках: педагогічному, мовленнєвому, країнознавчому та літературознавчому.
Автор підкреслює важливість міжкультурного спілкування і
моделювання діалогу культур.
This article deals with of the conception cross – cultural communication. It is considerated in the few or four lines: pedagogic, linguistic, countrystuding and theory of literature.
The author emphasizes the important of cultural communication and the modeling of culture dialogue.
Посилання
Сафонова В.В. Изучение языков международного общения в контексте диалога культур и цивилизаций. – Воронеж: Истоки, 1996.
Бориско Н.Ф. Диалог культур и содержание учебно-методического комплекса // Iноземнi мови. – 2002. – № 2.
Бориско Н.Ф., Ишханян Н.Б. Социально-психологические предпосылки формирования лингвосоциокультурной компетенции // Іноземні мови. – 1997. – № 1.
Леонтьев А.А. Психология общения. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Смысл, 1997.
Терминасова С.Г. Язык и межкультурная коммуникация. – М., 2000.
Яковлева Л.Н. Межкультурная коммуникация как основа обучения второму иностранному языку // Иностранные языки в школе. – 2003. – № 6.
Типові програми підготовки вчителя іноземної мови. Практика усного та писемного мовлення (основна іноземна мова): Для педагогічних інститутів / факультетів іноземних мов. – К.: КДПІІМ, 2002.