QUESTIONING IN CLASSROOMS

Автор(и)

  • Н. Федічева Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187771

Анотація

В статті розглядаються системи опису рівнів та типів запитань, що викладачі використовують на заняттях. Надається розроблена автором таблиця для аналізування різних видів запитань.

The article investigates systems for describing the different levels and types of questions that teachers use in their classrooms. The instrument for analyzing questioning in classrooms is given in the article.

Біографія автора

Н. Федічева, Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри практики мовлення

Посилання

Alle D.W. Questioning Skills. Stanford Calif: General Learning Corporation, 1989. – 286 p.

Blooms B.S. Taxonomy of Educational Objectives. Handbook 1: Cognitive Domqin. New York: David McKay, 2000. – 250 p.

Brown D. Teaching by Principles. Prentice Hall regents, 1994. – 467 p.

Dillion J.T. Teaching and the Art of Questioning. Bloomington, Ind.: Phi Delta Kappa Educational Foundation, 1999. – 200 p.

Griffin R.D. Questioning Skills for Teachers. Washington D.C.: National Education Association, 2002. – 180 p.

Moore K.D. Classroom teaching skills. The McGraw-Hill Companies, Inc, 1998. – 354 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Федічева, Н. (2019). QUESTIONING IN CLASSROOMS. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187771

Номер

Розділ

Статті