ПРЕДМЕТ ДИРИГУВАННЯ В ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187886Ключові слова:
Диригентська майстерність, музичні традиції, культура, диференціація, кваліфікація викладача, conducting mastery, musical traditions, culture, differentiation, qualification of a lecturer, дирижерское мастерство, музыкальные традиции, дифференциация, квалификация преподавателя.Анотація
У статті розглядаються актуальні проблеми підготовки майбутнього учителя музики в нових умовах реформування педагогічної освіти на заняттях з хорового диригування. Дається короткий історичний екскурс становлення диригентської професії. Висвітлюються проблеми вивчення цього предмету та шляхи їхнього розв’язання.
В статье рассматриваются актуальные проблемы подготовки будущего учителя музыки в новых условиях реформирования педагогического образования на занятиях хорового дирижирования. Дается короткий исторический экскурс становления дирижерской профессии. Освещаются проблемы изучения этого предмета и пути их решения.
The topical problems of training the future music teacher in new conditions of restructuring of pedagogical education on the lessons of chorus conducting are examined in this article. Short historical insight of conductor’s formation are given in the article. The problems of learning this subject by students and the ways of their solutions are observed.
Посилання
Казачков С.А. Дирижерский аппарат и его постановка. – М. : Музыка, 1973. – 109 с.
Колесса М.Ф. Основи техніки диригування. – К. : Музична Україна, 1981. – 206 с.
Ольхов К.А. Вопросы теории дирижерской техники и обучения хоровых дирижеров. – Л. : Музыка, 1979. – 200 с.
Стельмащук С. Дмитро Котко та його хори. – Дрогобич : Відродження, 2000. – 335 с.
Теплов Б.М. Избранные труды. – М. : Педагогика, 1985. – 243 с.
Шреєр-Ткаченко О.Я. Історія української музики. – К. : Музична Україна, 1980. – 196 с.