ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧОНАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН У ПІДГОТОВЦІ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Леся Моторна Вінницький технічний коледж, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187901

Ключові слова:

Принципи навчання, природничо-наукові дисципліни, принцип професійної спрямованості, principles of studies, naturally-scientific disciplines, principle of professional orientation, принципы обучения, естественно-научные дисциплины, принцип профессиональной направленности.

Анотація

У статті обґрунтовано принципи навчання природничонаукових дисциплін у ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації. Проаналізовані основні напрями реалізації принципу професійної спрямованості природничонаукового навчання в процесі підготовки молодших спеціалістів технічного профілю.

В статье обоснованы принципы обучения естественнонаучных дисциплин в ВУЗЕ І–ІІ уровней аккредитации. Проанализированные основные направления реализации принципа профессиональной направленности естественнонаучной учебы в процессе подготовки младших специалистов технического профиля.

The article deals with issues of professional approach to natural science as such those ads up to proficiency of young specialists in technical area. Teaching methods providing professional approach to teaching natural science are defined and analyzed in the above-mentioned article.

Біографія автора

Леся Моторна, Вінницький технічний коледж

Викладач біології

Посилання

Барабаш Ю.Г., Данилова Г.С, Барабаш Ц.І. Політехнічна підготовка і профорієнтація учнів при вивчені біології / Ц.І. Барабаш, Ю.Г. Барабаш, Данилова Г.С. – Київ : Рад. шк., 1987. – 126 с.

Гончаренко С. Про якість професійної освіти / С. Гончаренко // Професійне становлення особистості : проблеми і перспективи: матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції – Хмельницький : Авіст, 2007. – С. 50–54.

Гуревич Р.С. Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах : монографія / За ред. С.У. Гончаренка. – К. : Вища школа, 1998. – 229 с.

4 Гуревич Р.С. Теорія і практика навчання в професійно-технічних закладах : Монографія / Р.С. Гуревич. – Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008. – 410 с.

Козловська І.М. Дидактична система інтегративно-предметного навчання у професійно-технічній школі : методичні рекомендації / І.М. Козловські. – Львів : ОНМЦ ПТО. 2000. – 24 с.

Козловська І.М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи : монографія / І.М. Козловська / за ред. С.У. Гончаренка. – Львів : Світ, 1999. – 302 с.

Кремень В. Деякі питання формування особистості професіонала в контексті вимог сучасного суспільства / В. Кремень // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції. – Хмельницький : Авіст, 2007. – С. 3–6.

Кустов Ю.А., Кустов Ю.Ю. Інтеграция как педагогическая проблема / Ю.А. Кустов, Ю.Ю. Кустов // Інтеграция в педагогике и образовании / редкол. Ю.А. Кустов и др. – Самара, 1994. – С. 7–17.

Махмутов М.И., Безрукова B.C. Специфические принципы осуществления взаимосвязи общеобразовательной и профессиональной подготовки / B.C. Безрукова, М.И. Махмутов // Научные основы межпредметных связей в средних профтехучилищах : сб. науч. тр. – Ленинград : ВНИИ ПТО, 1986. – С. 29–41.

##submission.downloads##

Як цитувати

Моторна, Л. (2019). ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧОНАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН У ПІДГОТОВЦІ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187901

Номер

Розділ

Статті