ОСВІТА ІММІГРАНТІВ ТА ПРОБЛЕМА ЇХНЬОГО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ (ДОСВІД США)

Автор(и)

  • Ярослав Пилинський Директор Київського офісу Інституту Кеннана, Уганда

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187912

Ключові слова:

Освіта, працевлаштування, іммігранти, education, employment, immigrants, образование, трудоустройство, иммигранты.

Анотація

Жодна людина не може повноцінно реалізувати свої ані станові, ані культурні чи майнові переваги, якщо вона не має належної освіти, саме освіта і є її головним капіталом, єдиною перепусткою до повноцінної життєдіяльності. Особливо це стосується іммігрантів як першого, так і другого покоління: саме освіта може стати тим основним капіталом, який допоможе знайти своє місце у складному і далеко не завжди сприятливому середовищі нової батьківщини.

Ни один человек не сможет полноценно реализовать свои сословные, культурные или имущественные преимущества, если он не имеет надлежащего образования. Именно образование и является тем главным капиталом, единственным пропуском к полноценной жизни и деятельности. Особенно это касается иммигрантов, как первого, так и второго поколения: именно образование может стать тем основным капиталом, который поможет им найти свое место в сложной и далеко не всегда благоприятной среде новой родины.

It is impossible to fully realize someone’s class, cultural or property advantages without proper education, especially if education is one’s major capital, the only permit to adequate vital activity. This particularly pertains to immigrants of both the first and the second generation: it is education that may become their most important resource that will help them find their place in the complex and not always favorable environment of a new homeland.

Біографія автора

Ярослав Пилинський, Директор Київського офісу Інституту Кеннана

Кандидат філологічних наук

Посилання

Мещанінов О.П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні : монографія / О.П. Мещанінов. – Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. Петра Могили. – 2005. – С. 130–196.

Кремень В.Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати / В.Г. Кремень. – К. : Грамота. – 2005. – 448 с.

Штомпка П. Социология. Анализ современного общества : / П. Штомпка; [пер. с польск. С.М. Червонной] – М. : Логос. – 2008. – 664 с.

Д’юї Д. Досвід і освіта / Д. Д’юї. – [пер. з англ. Марії Василечко] Львів : Кальварія. – 2003. – 84 с.

Генсон Е. Марк. Керування освітою та організаційна поведінка / Е. Марк Генсон; [ Пер. з англ. Х. Проців] – Львів : Літопис. – 2002. – 384 с.

Ковальський Дж. Теодор. Проблемні ситуації в керуванні освітою/ А. Кам’янець / Ковальський Дж. Теодор; [пер. з англ.] – Львів : Літопис, 2003. – 252 с.

Kasinitz Philip. Inheriting the City: The Children of Immigrants Come of Age. Russell Sage Foundation Books at Harvard University Press / 2008. – 420 p.

Jeanne Batalova, Michael Fix, Peter A. Critics, Uneven Progress, The Employment Pathways of Skilled Immigrants in the United States. 2008 Migration Policy Institute. P. 65.

Aaditya Mattoo, Caglar Ozden, Cristina Neagu. Brain Waste? Educated Immigrants in the U.S. Labor Market, http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=722925

##submission.downloads##

Як цитувати

Пилинський, Я. (2019). ОСВІТА ІММІГРАНТІВ ТА ПРОБЛЕМА ЇХНЬОГО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ (ДОСВІД США). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187912

Номер

Розділ

Статті