СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПРИЛАДОБУДУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187916Ключові слова:
Структурно-логічна модель, професійна підготовка, кредитно-модульна система, structurally-logical model, professional preparation, creditmodule system, структурно-логическая модель, профессиональная подготовка, кредитно-модульная система.Анотація
У статті запропоновано та науково обґрунтовано структурно-логічну модель професійної підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра освітнього напрямку «Приладобудування» за професійним спрямуванням «Прилади та системи неруйнівного контролю». Модель побудовано на основі оптимального поєднання у змісті навчання фундаментальних, проміжних та спеціальних навчальних дисциплін, що сприяє підвищенню якості підготовки сучасних інженерів.
В статье предложена и научно обоснована структурно-логическая модель профессиональной подготовки специалистов за образовательно-квалификационным уровнем бакалавра образовательного направления «Приборостроения» за профессиональным устремлением «Приборы и системы неразрушающего контроля». Модель построена на основе оптимального сочетания в содержании учебы фундаментальных, промежуточных и специальных учебных дисциплин, которая способствует повышению качества подготовки современных инженеров.
In the article it is offered and the structurally-logical model of professional preparation of specialists is scientifically reasonable after the educationallyqualifying level of bachelor of educational direction of «Instrument-making» after professional aspiration «Devices and non-destructive checking systems». A model is built on the basis of optimal combination in maintenance of studies of fundamental, intermediate and special educational disciplines, which assists upgrading of preparation of modern engineers.
Посилання
Протасов А.Г. Особливості професійної підготовки фахівців з неруйнівного контролю та технічної діагностики у вищому навчальному закладі / А.Г. Протасов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – № 13. – 2006. – С. 96–99.
Евстегнеев В. Интеграция фундаментального и специального знаний в подготовке инженерных кадров / В. Евстегнеев // Альма матер (Вестник высшей школы). – 2003. – № 11. – С. 14–16.
Шукшунов В., Лозовский В., Буланова-Топоркова М. и др. Университетское техническое образование. Концептуальные основы. / М. Буланова-Топоркова, В. Лозовский, В. Шукшунов // Высшее образование в России. – 2004. – № 10. – C. 19–30.
Protasov A. The Professional Training Features for Non-Destructive Testing Graduate Students. Proceedings of the American Society for Engineering Education. Annual conference ASEE.- Austin, Texas. – June 2009.
Концептуальні засади розвитку вищої технічної освіти України в контексті Болонського процесу. Всеукраїнська нарада ректорів вищих технічних навчальних закладів «Вища технічна освіта України і Болонський процес». – Харків, березень 2004.
Головенкін В.П., Лемешко А. Д. Рекомендації щодо розробки навчальних планів за напрямами підготовки бакалаврів / В.П. Головенкін, А.Д. Лемешко. – К : ВПІ ВПК «Політехніка». – 2007. – 24 с.