МЕТОДИКА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ЯК ГАЛУЗЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ

Автор(и)

  • Володимир Гаргін Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188015

Ключові слова:

Трудове навчання, методика трудового навчання, педагогічна наука, labour studies, method of labour studies, pedagogical science, трудовая учеба, методика трудовой учебы, педагогическая наука.

Анотація

У статті обґрунтовується сутність методики трудового навчання, яка може виступати у двох іпостасях: як навчальний предмет та як галузь педагогічної науки. Визначаються важливі завдання методики трудового навчання як галузі педагогічної науки, що полягають в обґрунтуванні змісту навчального матеріалу, яке полягає: по-перше у відборі матеріалу з того, що має наука, і, по-друге, у систематизації відібраного матеріалу в певній послідовності, яка враховує вікові особливості учнів, їхні знання та практичний досвід, визначенні найбільш доцільних педагогічних технологій, засобів, форм і методів трудового навчання. 

В статье обосновывается сущность методики трудового обучения, которая может выступать в двух ипостасях: как учебный предмет и как область педагогической науки. Определяются важные задания методики трудового обучения как области педагогической науки, которые заключаются в обосновании содержания учебного материала, которое заключается: во-первых в отборе материала с того, что имеет наука, и, во-вторых, в систематизации отобранного материала в определенной последовательности, которая учитывает вековые особенности учеников, их знания и практический опыт, определении наиболее целесообразных педагогических технологий, средств, форм и методов трудового обучения.

Essence of method of labour studies, which can come forward in two posing, is grounded in the article: as an educational object and as an area of pedagogical science. The important tasks of method of labour studies as areas of pedagogical science, which consist in the ground of maintenance of educational material, which consists, are determined: at first in the selection of material from that science has, and, secondly, in systematization of the selected material in a certain sequence which takes into account the age-old features of students their knowledges and practical experience, determination of the most expedient pedagogical technologies, facilities, forms and methods of labour studies.

Біографія автора

Володимир Гаргін, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. Сковороди

Аспірант кафедри загальнотехнічних дисциплін та методики трудового навчання

Посилання

Тхоржевський Д.О. Методика трудового та професійного навчання. –К. : РННЦ ДІНІТ, 2000. – Ч. 1. – 248 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гаргін, В. (2019). МЕТОДИКА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ЯК ГАЛУЗЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188015

Номер

Розділ

Статті