МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИБОРУ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ У ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188016Ключові слова:
Професійна підготовка, наступність, міжпредметні зв’язки, зміст навчання, спеціальні дисципліни, трудове навчання, professional grounding, the principle of succession, maintenance of education, special disciplines, integrational connexiouns, labour-training.Анотація
В статті розглядаються проблеми реалізації наступності під час вивчення спеціальних дисциплін підготовки вчителя трудового навчання(технологій) у вищих педагогічних закладах освіти. Вибір форм і методів навчання під час спеціальної підготовки вчителя трудового навчання має ґрунтуватись на таких засадах: урахування вимог кваліфікаційних характеристик вчителя і робочих професій певних галузей промислового й непромислового виробництва, вимог системи безперервної професійної освіти, суб’єктно-діяльнісного підходу до професійної підготовки, вікових та індивідуальних можливостей студентів, дидактичних принципів навчання (загальних та специфічних для професійної школи).
В статье рассматриваются проблемы реализации преемственности в процессе изучения специальных дисциплин подготовки учителя трудового обучения (технологий) в педагогических высших учебных заведениях. Выбор форм и методов обучения в процессе специальной подготовки учителя трудового обучения должен базироваться на таких аспектах: учет требований квалификационных характеристик учителя и рабочих профессий определенных отраслей промышленного и непромышленного производства, системы непрерывного профессионального образования, возрастных и индивидувальных возможностей студентов, дидактических принц ипов обучения (общих и специфических для профессиональной школы).
In the article certain possibilities of realization of the following principle are considered during sewing preparation of teacher of labour studies in higher pedagogical educational establishment. It is set that the following of the special preparation must be based on principles of account of requirements of qualifying descriptions of teacher and workings professions of certain industries of industrial and non-commercial production, requirements of the system of continuous trade education, subject approach to professional preparation, age-old and individual possibilities of students, didactics principles of studies (general and specific for professional school).
Посилання
Диференційоване навчання у закладах профтехосвіти : Наук.-метод. збірн. / Відп. ред. Н.Г. Ничкало. – К. : НДІ педагогіки України, 1992. – 174 с.
Гуревич Р.С. Теоретичні і методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах : Монографія / За ред. С.У. Гончаренка. – К. : Вища шк., 1998. – 228 с.
Безрукова В.С. Педагогика. Проективная педагогика. – Екатеринбург : Деловая книга, 1996. – 344 с.
Цехнович Л. Лекционное изложение технических наук. – Киев : Высш. шк., 1988. – 187 с.