ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188030Ключові слова:
Компетенції, компетентності, capacity, competentions, компетенции, компетентности.Анотація
У цій статті мова йде про вплив інтерактивних технологій навчання на формування життєво необхідних компетентностей студентів.
В этой статье речь идет о влиянии интерактивных технологий на формирование жизненно необходимых компетентностей студентов.
This article is about the influence of game classes on the formation of the lifeneeded competentions of students.
Посилання
Бойко Алла. Єдність теорії і практики у підготовці вчителя // Освіта України. – 2001. – № 57. – С. 5.
Бойко Алла. Концептуальні засади 12-бальної системи оцінювання в закладах вищої педагогічної освіти // Рідна школа. – 2002. – № 2. – С. 13–15.
Жовта Ірина. Реформування вищої освіти і Болонський процес // Освіта України. – 2003. – № 92 (грудень). – С. 3.
Завіна В. Формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів // Рідна школа. – 2007. – № 4. – С. 6–9.
Ігри для дорослих. Інтерактивні методи навчання / Під ред. Л. Галіцина. – К. : Редакції загально педагогічних газет. – 2005. – С. 4–32.
Левківський М.В. Відповідальність у структурі компетентності майбутнього вчителя // Вісник Житомирського державного педагогічного університету. – 2003. – № 3. – С. 9–12.
Мельник О., Юрченко О., Керівництво педагогічної практики: діагностика і психологічна підтримка студентів // Освіта і управління. – 2000 – (2001). – Т. 4. – № 1–2. – С. 106–107.
Оржеховська В.М. Фактори ризику // Освіта. – 2008. – № 6–7. – С. 4.
Хуторськой А. Ключові освітні компетентності // Освіта. – 2009. – № 1–2. – С. 1–2.