КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188061Ключові слова:
Технологія, технологічна освіта, мета, зміст, принципи технологічної освіти, technology, technological education, purpose, maintenance, principles of technological education.Анотація
У статті розкриваються основні положення Концепції технологічної освіти учнівської молоді в Україні відповідно до сучасних тенденцій розвитку науково-технічного прогресу та загальної середньої освіти. На основі аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду трудової підготовки підростаючого покоління обгрунтовується провідна місія технологічної освіти, її мета, завдання, принципи, структура та організаційно-педагогічні умови реалізації Концепції.
В статье раскрываются основные положения Концепции технологического образования ученической молодежи в Украине в соответствии с современными тенденциями развития научно-технического прогресса и общего среднего образования. На основе анализа отечественного и зарубежного опыта трудовой подготовки подрастающего поколения обосновывается ведущая миссия технологического образования, ее цель, задание, принципы, структура, и организационно-педагогические условия реализации Концепции.
In the article the substantive provisions of Conception of technological education of student’s young people open up in Ukraine in accordance with modern progress of scientific and technical progress and universal middle education trends. On the basis of analysis of domestic and foreign experience of labour preparation of rising generation the leading mission of technological education, its purpose, task, principles, structure, is grounded and organizationally pedagogical terms of realization of Conception.
Посилання
Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте : Психологический очерк : Кн. для учителя. – М. : Просвещение, 1991 – 93 с.
Державний стандарт освітньої галузі «Технологія» // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2003. – № 1. – С. 3-6.
Ушинський К.Д. Праця в її психічному та виховному значенні. // Вибрані твори. Т. 1. – К. : Рад. школа, 1983. – С. 104–121.