ОСОБЛИВОСТІ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ

Автор(и)

  • Катерина Кравченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188123

Ключові слова:

Історичні етапи розвитку, вищої педагогічної професійної освіти, модернізація, зміст та методи освіти, післядипломна освіта вчителів, high vocational training development, education contests and methods, modernization, post-graduation teacher training.

Анотація

Проаналізовано основні історичні етапи розвитку освіти Німеччини загалом і вищої педагогічної професійної освіти як її складника зокрема. Показані особливості модернізації змісту та методів освіти у 20 столітті. Стаття також торкається питання становлення і функціонування післядипломної освіти вчителів у Німеччині.

Проанализировано основные исторические этапы развития образования Германии и в частности высшего педагогического профессионального образования как его составной части. Показаны особенности модернизации содержания и методов образования в 20 столетии. Статья также касается вопроса становления и функционирования последипломного образования учителей в Германии.

The main historical stages of education and high vocational training development in Germany are analyzed. The education contests and methods modernization in the 20th century are shown. The article also deals with postgraduation teacher training.

Біографія автора

Катерина Кравченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри теорії і методики іноземних мов

Посилання

Гаманюк В.А. Система підготовки педагогічних кадрів та підвищення їх кваліфікації у Німеччині : Автореф. Дис. канд. пед. наук : 13.00.01 / ХДПУ. – Х., 1995. – 24 с.

Лавричено Н.М. Педагогіка соціалізації: європейські абриси. – К. : ВІРА ІНСАЙТ, 2000. – 444 с.

Олійник В., Синенко С. Тенденції розвитку післядипломної освіти педагогів у європейських країнах // Шлях освіти. – 2001. – № 3 (21). – С. 17–20.

Bauer К. Pädagogische Professionalität und Lehrerarbeit // Pädagogik.- 1997. – № 4. – S. 22–26.

Combe A. Der Lehrerals Sisyphus // Pädagogik. – 1997. – № 4. – S. 10–14.

Соuncі1 for Cultural Co-operation (1999). Strategies for educational reform: from concept to realisation // Introdactory paper by Jean-Michel Leclercq. General report by Pierre Laderriere. – Strasbourg : Council for Cultural Cooperation, 1999. – 177 р.

European Education Thesaurus. – EURIDICE ( www EURYRICE. ORG.), 1998. – 439 p.

Forschungsarbeiten zur Lehrerweiterbildung – Bilanz und Ausblick // Pädagogik. – 1986. – № 6. – S. 509–511.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кравченко, К. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188123

Номер

Розділ

Статті