НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ у ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Тетяна Мачача Інститут педагогіки НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188148

Ключові слова:

Діяльність, творчість, здібності, культура, проектування, технології, рефлексія, компетенції, компетентності, activity creation, abilities, culture, projecting, technology, reflexion, competence, competent.

Анотація

У статті з’ясовується співвідношення структури розвитку здібностей учнів та загальної структури проектно-технологічної діяльності. Розкривається механізм формування сучасного типу проектно-технологічної культури учнів, яка характеризує рівень оволодіння ними спеціальних компетентностей як прогнозованих результатів процесу трудового навчання.

В статье выясняется соотношение структуры развития способностей учащихся и общей структуры проектно-технологической деятельности. Раскрывается механизм формирования современного типа проектно-технологической культуры учеников, которая характеризует уровень овладения ими специальных компетентностей как прогнозируемых результатов процесса трудового обучения.

Correlation between the structure of pupils’ abilities and general structure of projecting and technological activities is shown in the article. Modern type forming mechanism of projecting and technological culture of pupils’ which defines their mastering standards of special competence as a forecasted results of the process of working education is given.

Біографія автора

Тетяна Мачача, Інститут педагогіки НАПН України

Науковий співробітник лабораторії трудового навчання і політехнічної творчості

Посилання

Державний стандарт базової і повної загальної освіти / від 14.01.2004 № 24.

Кримський С.Б. Запити філософських смислів. – К., 2003. – С. 56.

Психология с человеческим лицом : гуманистическая перспектива в постсоветской психологии / Под ред. Д.А. Леонтьева, В.Г. Щур. – М. : Смысл, 1997. – С. 17–18.

Шадриков В.Д. Ментальное развитие человека / В.Д. Шадриков. – М. : Аспект Пресс, 2007. – С. 65. – 284 с.

Штейнберг В.Э. Дидактические многомерные инструменты: теория, методика, практика. – М. : Народное образование, 2002. – С. 12–13.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мачача, Т. (2019). НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ у ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188148

Номер

Розділ

Статті