САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Наталя Поліщук Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188169

Ключові слова:

Професійна підготовка, технологічна освіта, кредитово-модульна система організації навчального процесу, лекція, методичний навчальний посібник, самостійна аудиторна робота студентів, vocational training, technological formation, credit-modular system of the organization of educational process.

Анотація

У статті розкривається підхід до змісту і організації самостійної аудиторної роботи студентів в умовах кредитово-модульної системи навчання. Пропоноване навчання стимулює студента до дискусій, діалогу як з викладачем, так і між собою, спонукає його бути активним співучасником лекційного виду навчання з технологічної освіти.

В статье раскрывается подход к содержанию и организации самостоятельной аудиторной работы студентов в условиях кредитно-модульной системы обучения. Предлагаемое обучение стимулирует студента к дискуссиям, диалогу как с преподавателем, так и между собой, побуждает его быть активным соучастником лекционного вида учения по технологическому образованию.

In clause the approach to the maintenance and the organizations independent аудиторной works of students in conditions of credit-modular system of training reveals. Offered training stimulates the student to discussions, dialogue as with the teacher, and among themselves, induces it to be the active accomplice of a lecture kind of the doctrine by technological formation.

Біографія автора

Наталя Поліщук, Рівненський державний гуманітарний університет

Старший викладач кафедри професійної педагогіки і трудової підготовки

Посилання

Сульжук А.Ф. Професійний особистісно-орієнтований підхід у підготовці конкурентноспроможного фахівця // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Вип. 37. – Рівне : РДГУ, 2007. – С. 229–232.

Рабченюк Т.С. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як вид самостійної роботи студента творчого характеру // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. – Рівне : РДГУ. – Вип. 32, 2005. – С. 135–141.

Бєлова Ю.Ю. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання технічних дисциплін // Проектна та конструкторсько-технологічна підготовка майбутніх фахівців інженерного та педагогічного напрямів. – Херсон : ХДУ, 2009. – С. 59–71.

Герман Н. Адаптація форм організації самостійної роботи студентів до сучасних технологій навчання // Вища школа, 2001. – № 4–5. – С. 53–62.

Драч І.І. Самостійна робота студентів вищих навчальних закладів як важливий елемент сучасної підготовки фахівців // Нові технології навчання. – К. : НМЦВО, 2004. – Вип. 37. – С. 86–91.

Заходи щодо реалізації Болонської декларації в системі вищої освіти і науки України на 2004–2005 роки // Освіта, 2004. – 11–18 лютого. – С. 6–7.

Чернилевский Д.В. Дидактичекие технологии в высшей школе : Учеб. Пособие для вузов. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 347 с.

Долженко О.В., Шатуновский В.Л. Современные методы и технология обучения в техническом вузе : Метод. пособие. – М. : Высш. шк., 1990. – 191 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Поліщук, Н. (2019). САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188169

Номер

Розділ

Статті