МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ З СУЧАСНИМ ШВЕЙНИМ ВИРОБНИЦТВОМ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОБСЛУГОВУЮЧИХ ВИДІВ ПРАЦІ

Автор(и)

  • Людмила Хоменко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188224

Ключові слова:

Виробництво, виробнича діяльність, техніка, технологія, процеси виробництва, manufacturing, production activities, equipment, technology, production processes.

Анотація

У кожного школяра повинні бути сформовані чіткі уявлення про способи перетворювальної діяльності людини, її еволюцію і тенденції розвитку, результати і наслідки впливу виробничої діяльності на особистість, суспільство і природу. Необхідною умовою усвідомлення проблем і процесів техногенного розвитку суспільства слід вважати наявність знань і вмінь виконувати різні перетворювальні процедури, прогнозувати і проектувати власну діяльність у технологічному середовищі, що безперервно змінюється і ускладнюється.

У каждого школьника должны быть сформированы четкие представления о способах преобразовательной деятельности человека, его эволюцию и тенденции развития, результаты и последствия влияния производственной деятельности на личность, общество и природу. Необходимым условием осознания проблем и процессов техногенного развития общества следует считать наличие знаний и умений выполнять различные преобразовательные процедуры, прогнозировать и проектировать собственную деятельность в технологической среде, непрерывно меняется и усложняется.

Each student should be formed by a clear understanding of the ways of converting people, its evolution and development trends, results and effects of industrial activity in personality, society and nature. A necessary condition for understanding the problems and processes of technological development of society should consider the availability of knowledge and skills to perform various converting the procedure to predict and design their own activities in the technological environment that is constantly changing and complicated.

Біографія автора

Людмила Хоменко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доцент кафедри теорії та методики трудового і професійного навчання

Посилання

Испирян Г.П., Чмелёв В.С. Организация, планирование и управление предприятиями лёгкой промышленности. – М. : Лёгкая и пищевая промышленность, 1992. – С. 21‒42.

Кирюхин С.М., Додонкин Ю.В. Качество тканей. – М. : Легпромбытиздат, 2000. – С. 24‒32.

Кобляков А.І. Структура тканин. ‒ М., 2004. – С. 18‒20.

Коблякова Е.Б. Малооперационная технология изготовления основных узлов мужского костюма // Швейная промышленность. – 1990. – № 2. – С. 1‒33.

Коваленко В. Некоторые проблемы инженерного образования в Украине // Инструментальный мир. – 2004. – № 1(27). ‒ С. 6‒7.

Козлова Т.В. Художественное проектирование костюма. – М., 1982. ‒ С. 16‒32.

Кокеткин П.П., Кочегура Т.Н. Промышленная технология одежды : Справочник. – М. : Легпромбытиздат, 1999. – С. 24‒32.

Коробцева Н.А. Механизация труда конструктора при проектировании накладных карманов // Швейная промышленность. – 1991. – № 6. – С. 28‒29.

Кремінь В. Освіта і наука визначають авторитет держави // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2003. – № 1(27). ‒ С. 2‒5.

Кузнецова Н.Д. О перестройке процесса конструирования одежды с использованием ЭВМ // Технология лёгкой промышленности. – 1997. – № 6. – С. 92‒96.

##submission.downloads##

Як цитувати

Хоменко, Л. (2019). МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ З СУЧАСНИМ ШВЕЙНИМ ВИРОБНИЦТВОМ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОБСЛУГОВУЮЧИХ ВИДІВ ПРАЦІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188224

Номер

Розділ

Статті