ПРОЕКТУВАННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНО-КОМПЕТЕНТНІСНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ

Автор(и)

  • Людмила Шевченко Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188231

Ключові слова:

Кредит, модуль, рейтинг, модель, учитель-предметник, компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, credit, module, rating, model, teacher of specialized subjects, competence, information and communication technologies.

Анотація

У статті проектується кредитно-модульно-компетентнісна модель навчання майбутніх учителів-предметників; розглядаються модулі, які становлять основу методичної системи формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів; аналізуються складові модуля (специфікація модуля, матеріали для оцінювання, навчальні матеріали); наведено приклади розрахунку кредитів базових модулів та модулів за вибором на прикладі дисциплін «Інформатика» та «Інформаційні технології в освіті»; викладено умови ефективності процесу засвоєння модулів з даних дисциплін.

В статье проектируется кредитно-модульно-компетентносная модель обучения будущих учителей-предметников; рассматриваются модели, составляющие основу методической системы формирования информационно-коммуникационной компетентности студентов; анализируются составляющие модуля (спецификация модуля, материалы для оценивания, учебные материалы); приведены примеры расчета кредитов базовых модулей и модулей по выбору на примере дисциплин «Информатика» и «Информационные технологии в образовании»; изложены условия эффективности процесса усвоения модулей с данным дисциплинам.

The credit and module competent model of training of future teachers of specialized subjects is projected in this article; the modules which make basis of the methodical system of forming information and communication competence of students are examined; the components of the module are analyzed (specification of the module, materials for evaluation, educational materials); the examples of calculation of credits of the base modules and selective modules after on the example of disciplines of «Informatics» and «Information technologies in education» are given; the terms of process efficiency of understanding of the modules from specialized disciplines are considered.

Біографія автора

Людмила Шевченко, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Старший викладач кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті

Посилання

Бархаев Б.П. Курс : Педагогическая психология / Бархаев Б.П. – М. : Современный гуманитарный университет, 2002. – 74 с.

Гуревич Р.С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях : навчальний посібник [для студ. пед. ВНЗ і слух. інст. в післядипл. пед. освіти] / Р.С. Гуревич, М.Ю. Кадемія. – Вінниця : Планер, 2005. – 366 с.

Кадемія М.Ю. Підготовка майбутніх учителів до використання ІКТ / Кадемія М.Ю., Шевченко Л.С., Шестопалюк О.В. – Вінниця : 2009 – 100 с.

Климов В.Г. Формирование профессиональной компетентности специалистов на основе информационно-коммуникационных технологий в образовании [Електронний ресурс] / В.Г. Климов, В.И. Яковлев. – Режим доступу : – http://uniserv.math.psu.ru/conf/tezis/ Klimov.doc.

Концепція модульно-розвивальної системи освіти // Укр. мова та література. – 2004. – листоп. (44). – С. 3‒5.

Неперервна професійна освіта : філософія, педагогічні парадигми, прогноз : монографія / [В.П. Андрущенко, І.А. Зязюн, В.Г. Кремень та ін. ] ; за ред. В.Г. Кременя. – К. : Наукова думка, 2003. – 853 с.

Педагогічні технології у неперервній професійній освіті : монографія / [С.О. Сисоєва, А.М. Алексюк, П.М. Воловик та ін.] ; за ред. С.О. Сисоєвої. – К. : ВІПОЛ, 2001. – 502 с.

Хуторской А.В. Технология проектирования ключевых и предметных компетенций / А.В. Хуторской // Инновации в общеобразовательной школе. Методы обучения. Сборник научных трудов / Под ред. А.В. Хуторского. – М. : ГНУ ИСМО РАО, 2006. – С. 65‒79.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шевченко, Л. (2019). ПРОЕКТУВАННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНО-КОМПЕТЕНТНІСНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188231

Номер

Розділ

Статті