СПІЛКУВАННЯ У СИСТЕМІ «ВИКЛАДАЧ – СТУДЕНТ»: СУТЬ І ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188252Анотація
У статті автори розглядають суть, особливості і умови ефективності діяльності викладача ВНЗ у контексті педагогічно вірно побудованого процесу спілкування у системі «викладач-студент».
The authors consider the essence, peculiarities and conditions of teacher’s activities efficiency in the context of communication with students.
Посилання
Данилевич Л.А. Деякі аспекти розвитку соціально-перцептивної сторони спілкування // Сільська школа: Проблеми. – Черкаси: ОІПОПП, 2000. – С. 38–40.
Заброцький М.М. Психолого-дидактичні проблеми підвищення кваліфікації педагогічних працівників // Особисті освітні потреби в системі післядипломної педагогічної освіти: Науково-методичний збірник / За ред. М.М. Заброцького. – Житомир – Київ, ЖОІППО, 2005. – 196 с.
Комарова І. Культура педагогічного спілкування // Шлях освіти. - 2001. - № 1. - С. 31–34.
Крижанская Ю.С., Третьяков В.П. Грамматика общения. – 2-е изд. – М.: Смысл; Акад. Проэкт, 1999. – 279 с.
Цимбалюк І.М. Психологія спілкування. – К.: Професіонал, 2004.– 304 с.
Шеломенцев В.М. Етикет і сучасна культура спілкування. – К.: Лібра, 2003. – 416 с.