ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • О. Братанич Криворізький економічний інститут КНЕУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188256

Анотація

Стаття присвячена аналізу змісту психологічного та педагогічного аспектів поняття «персоналізація» та його складових; визначенню передумов ефективної організації персоналізованого освітнього процесу у вищій школі.

The article is devoted to the analysis of the meaning of the psychological and pedagogical aspects of the term ‘personalization’ and its components as well as to defining the preconditions of efficient organization of personalized educational process in higher school.

Біографія автора

О. Братанич, Криворізький економічний інститут КНЕУ

Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Hornby A.S. Oxford Advanced Learners Dictionary of Current English. Sixth edition. Oxford University Press. – 2000, 1422 p.

Психологічний словник. [Електронний ресурс] – Режим доступу: psychology.net.ru/dictionaries/psy. html?word=649

Петровский А.В. Индивид и его потребность быть личностью // Вопросы философии / А.В. Петровский, В.А. Петровский. – 1982. – № 3. – С. 12.

Ситиров В. Персонализация обучения: требования к содержанию образования / В. Ситиров, В. Грачев // Alma mater. – 2006. – № 8. – С. 11–15.

Нікітін В. Якісна освіта. Проблеми рівного доступу. [Електронний ресурс] / В. Нікітін. – Режим доступу: www.icps.com.ua/doc/school_director_nikitin2.pdf

Усков А.В. Опыт использования стриминг- технологий в образовании. [Електронний ресурс] / А.В. Усков, А.Д. Иванников, В.Л. Усков. Режим доступу:-www.ict.edu.ru/vconf/ files/8971.pdf –

Беспалько В.П. Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тысячелетия) / В.П. Беспалько. – М.: Изд-во Московского псих.-соц. института; Воронеж: Изд-во НПО «Модек», 2002. – 352 с.

Словник термінів загальної і соціальної педагогіки. [Електронний ресурс] – Режим доступу: window.edu. ru/window_catalog/pdf2txt?p_id=11886&p_page=8 – 48k –

Грачев В.В. Теоретические основы персонализации образовательного процесса в высшей школе: Автореферат диссертации на соискание ученой степени доктора педагогических наук. Специальность 13.00.01 – общая педагогика, история педагогики и образования. Москва – 2007. – 36 с.

Беспалько В.П. Коментар до статті «Невостребованное профобразование и бизнес без кадров» / Педсовет ORG Открытое образовательное сообщество. – 27 мая 2008. [Електронний ресурс] / В.П. Беспалько. – Режим доступу: http://pedsovet.org/ content/view/4388/252/

Палій О. Яким є зараз «український стандарт» освіти? // День. – 2001. – № 75 (25 кв) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.day.kiev.ua/62004/

Гузик М.П. Комбінована система організації навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі / М.П. Гузик: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.09. – К., 2004. – 230 с.

Беспалько В.П. Персонализированное образование [теория] / В.П. Беспалько // Школьные технологии: Научно-практический журнал школьного технолога (завуча). – 2007. – № 4. – С. 40-55.

Тодорцев Ю.К. Возможна ли реализация персонализированного образования с участием компьютера?: Матеріали XIII міжнародної конференції з автоматичного управління / Ю.К. Тодорцев. – 2007. – С. 122–126. – [Електронний ресурс] Режим доступу: www.vstu.vinnica.ua/auto/

Wikipedia, the free encyclopedia. Wikimedia Foundation, Inc., a U.S. registered 501(c)(3) tax-deductible nonprofit charity. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: en.wikipedia.org/ wiki/Personalized_learning

##submission.downloads##

Як цитувати

Братанич, О. (2019). ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188256

Номер

Розділ

Статті