ПІДСИЛЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ-ЕКОНОМІСТІВ

Автор(и)

  • Є. Іванченко Одеський інститут фінансів УДУФМТ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188266

Анотація

У статті розглянуто питання якості вищої освіти в контексті системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів. Обґрунтована умова щодо підсилення оцінки якості підготовки випускників-економістів у відповідності з умовами ринку праці та суспільним цінностям шляхом залучення роботодавців та представників громадськості як споживачів «продукту», виробленого в системи інтегративної професійної підготовки, як педагогічної умови формування компетентності економіста у названій системі.

The article presents the question of quality of higher education in the context of the system of integrativ professional preparation of future economists. The condition of estimation’s strengthening of preparation’s quality of graduating students economists in accordance with the terms of labour-market and public values by bringing in of employers and representatives of public as users of «product», maid in the system of integrativ professional preparation of future economists is grounded as pedagogical condition economist’s competence forming in the adopted system.

Біографія автора

Є. Іванченко, Одеський інститут фінансів УДУФМТ

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та інформаційних технологій

Посилання

Астахова В. Освіта потребує оновлення як цілісний, неподільний організм // Вища освіта України. – 2007. – № 3. – С. 52–56.

Бабанский Ю.К. Методы обучения в современной общеобразовательной школе / Ю.К. Бабанский. – М.: Просвещение, 1985. – 208 с.

Бугаєць Н.А. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до роботи з сім’єю учня: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Н.А. Бугаєць. – Х., 2002. – 18 с.

Буряк В. Методологічний аспект побудови навчального процесу // Вища школа. – 2007. – № 1. – С. 10–19.

Євтух М.Б., Волощук І.С. Забезпечення якості вищої освіти – важлива умова інноваційного розвитку держави і суспільства / М.Б. Євтух, І.С. Волощук // Педагогіка і психологія. – 2008. – №1(58). – С. 70–74.

Куприянов Б.В., Миновская О.В. Ситуационно-ролевая игра как средство развития у подростков субъектности во взаимодействии. – Режим доступу: http://www.altruism.ru/sengine.cgi/5_9_9.html/28/13/3?page=&print=1%3E

Новиков А.М., Новиков Д.А., Посталюк Н.Ю. Как оценивать качество базового профессионального образования? // Специалист. – 2007. – № 9–10. – С. 19–22.

Нові технології навчання: Науково-методичний збірник / Гол. ред. Б.І. Холод; Ред. кол.: О.Я. Савченко, О.І. Ляшенко, А.М. Федяєва та ін. – К.: НМЦВО, 2000. – Вип. 27. – 256 с.

Остапчук О.Є. Синергетичний потенціал авторського проектування педагогічних систем // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 2(59). – С. 86–100.

##submission.downloads##

Як цитувати

Іванченко, Є. (2019). ПІДСИЛЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ-ЕКОНОМІСТІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188266

Номер

Розділ

Статті