ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ: СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ, СТАН РОЗРОБЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ В НАВЧАЛЬНО- МЕТОДИЧНІЙ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Автор(и)

  • Т. Юркова Херсонський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188285

Анотація

У статті розглядаються сутність і значення понять «ставлення», «ціннісне ставлення до природи», подано динаміку їхнього дослідження.

The article focuses on the essence and the meaning of «attitude», «appreciative attitude» to nature; and dynamics of their investigation.

Біографія автора

Т. Юркова, Херсонський державний університет

Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Вербицький В. Проектна форма навчання і виховання у навчально-освітніх закладах та позашкільних закладах освіти психолого-натуралістичного напряму. Проблеми та шляхи їх вирішення // Рідна школа. – 2007. – № 3. – С. 35–37.

Дерябо С.Д., Ясвин В.А. Две модели экологии: экологический кризис как кризис антропоцентрического сознания // Человек – 1998. – № 1. – С. 34–40.

Зверев И.Д., Суравегина И.Т. и др. Концепция общего среднего экологического образования // Содержание регионального компонента экологического образования при апробации учебных пособий в образовательной области «Экология». – СПб., 1994. – С. 4.

Здравомыслов А.Г. Потребности. Интересы. Ценности. – М.: Политиздат, 1986. – 224 с.

Зотов В.В. Воспитание у младших школьников эмоционально-ценностного отношения к природе: Автореф. дисс. … кандидата пед. наук / Московский пед. гос. ун-т. – М., 1998. – 16 с.

Колонькова О.О. Врахування специфіки сільського та міського середовища у вихованні ціннісного ставлення школярів до природи. Взаємодія школи та громадських екологічних організацій у вихованні ціннісного ставлення школярів до природи: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. – К.: Центр екологічної освіти та інформації, 2004. – С. 52.

Маршицька В.В. Виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис. … кандидата пед. наук – К., 2003. – 20 с.

Мясищев В.Н. Личность и неврозы. – Л., 1960. – С. 164.

Плохій З.П. Психолого-педагогічні засади екологічного виховання дітей дошкільного віку. Виховання в дітей дошкільного віку вітальної цінності до природи // Екологічна освіта і виховання: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. – К.: Центр екологічної освіти і інформації, 2001. – С. 27–32.

Пруцакова О.Л. Виховання у школярів коеволюційних ціннісних орієнтацій шляхом упровадження екологічних дидактичних ігор // Взаємодія школи та громадських екологічних організацій у вихованні ціннісного ставлення школярів до природи: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. – К.: Центр екологічної освіти і інформації, 2004. – С. 30.

Пустовіт Г.П. Теоретико-методичні основи екологічної освіти і виховання учнів 1–9 класів у позашкільних закладах: Монографія. – К. – Луганськ: Альма-матер, 2004. – 540 с.

Степанюк Алла. Формування у школярів емоційно-ціннісного ставлення до живої природи // Шлях освіти. – 1999. – № 4. – С. 12–15.

Сухомлинська О. Сучасні цінності у вихованні: проблеми, перспективи // Шлях освіти – 1996. – № 1 – С. 24–27.

Сухомлинський В.О. Природа, праця, світогляд. Вибрані твори у 5 т. – К.: Рад. школа, 1977. – Т. 2. – 639 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Юркова, Т. (2019). ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ: СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ, СТАН РОЗРОБЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ В НАВЧАЛЬНО- МЕТОДИЧНІЙ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188285

Номер

Розділ

Статті