ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2009.188287Анотація
Реорганізація системи іншомовної освіти відповідно до рекомендацій Ради Європи є вагомим фактором для шляхів удосконалення процесу формування у студентів іншомовної комунікативної компетенції, зокрема аудитивної. Головною метою будь-якої системи освіти є розвиток особистості, що передбачає самореалізацію її здібностей і можливостей, її самовираження й самовідкриття. У студентів провідним видом діяльності є учіння, а вони – його активними суб’єктами. Одним із об’єктів учіння виступає іншомовна комунікативна компетенція.
Посилання
Бакаєва Г.С., Борисенко О.А., Зуєнок І.І. та ін. Програма з англійської мови для професійного спілкування. – К.: Ленвіт, 2005. – 119 с.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. укр. вид. С.Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – С. 10.
Зимняя И.О. Педагогическая психология. – М.: Логос, 2001. – С. 174.
Коряковцева Н.Ф. Современная методика организации самостоятельной работы изучающих иностранный язык: Пособие для учителей. – М.: АРКТИ, 2002. – С. 42.
Немов Р.С. Психология: Учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений. В 3 кн., Кн 2. Психология Образования. – 2-е изд. – М.: Просвещение: ВЛАДОС, 1995. – С. 173.
Пассов Е.И. Основы коммуникативной методики обучения иноияычному общению. – М.: Рус. яз., 1989. – С. 106.
Тарнапольский О.Б., Кожушко С.П. Методика обучения английскому языку для делового общения: Учебное пособие. – К.: Ленвит, 2004. – 192 с.
J.Misharl O’Malley & Anna Uhl Chamot Learning Strategies in Second Language Acquisition. – Cambridge: Cambridge Univ. Press, 1995. – 260 p.