СТРУКТУРА ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Гузалова Одеський автомобільно-дорожній коледж Одеського національного політехнічного університету, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188502

Ключові слова:

Організація, творча діяльність, студент, Организация, творческая деятельность, organization, creative activity, student.

Анотація

У статті розглядається структура творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів, визначається поняття «організація творчої діяльності студентів» у закладах вищої технічної освіти, застосування методів інтерактивного навчання у процесі вивчення математики, що відповідає сучасним вимогам до системи освіти. Залучання студентів до творчої діяльності сприяє формуванню творчої особистості (Державна національна програма «Освіта» (Україна у ХХІ ст.)).

В статье рассматривается структура творческой деятельности студентов высших технических учебных заведений, определяется понятие «организация творческой деятельности студентов» в заведениях высшего технического образования, использование методов интерактивного обучения в процессе обучения математики, что соответствует современным требованиям к системе образования. Привлечение студентов к творческой деятельности способствует формированию творческой личности.

In article the structure of creative activity and organization of students from higher technical educational institutions, application of interactive methods of education in process of study of mathematics is considered. That is meeting the requirements of modem system of education. Drawing students in creative activity promotes formation of the creative person (State national program «Освіта» (Ukraine at ХХІ century)).

Біографія автора

Оксана Гузалова, Одеський автомобільно-дорожній коледж Одеського національного політехнічного університету

Вчитель математики ІІ категорії

Посилання

Айсмонтас Б.Б. Общая психология: Схемы / Айсмонтас Б.Б. – М.: Изд-во ВЛАДОС – ПРЕСС, 2003. – 288 с.

Аннєнкова І.П. Педагогіка: історія та теорія. Навчальний посібник/ І.П. Аннєнкова, М.А. Байдан, О.А. Горчакова. – Одеса: Вид-во «Optimum», 2009. – 450 с.

Большой психологический словарь / [Сост. и общ. ред. Б.Г. Мещерякова, В.П. Зинченко]. – СПб.: ПРАЙМ – ЕВРОЗНАК, 2003. – 672 с.

Дьяченко М.И. Краткий психологический словарь: Личность, образование, самообразование, профессия / [Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А.]. – Мн.: «Хэлтон», 1998. – 399 с.

Кучерявий І.Т. Творчість – основа розвитку потенційних джерел особистості: Навчальний посібник / Кучерявий І.Т., Клепіков О.І. – К.: Вища шк., 2000. – 288 с.

Морозов А.В. Креативная педагогика и психология: Учебное пособие / А.В. Морозов, Д.В. Чернилевский. – М: Академический проект, 2004. – 2-е изд., испр. и дополн. – 560 с. – («Gaudeamus»).

Мотков А.А. Обучение техническому творчеству в педвузе / Мотков А.А. – Киев: Вища школа. Головное изд-во, 1981. – 112 с.

Наумов Е.Б. Организационно – педагогические условия формирования коммуникативных способностей подростков в процессе внешкольной деятельности: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Е.Б. Наумов. – Курган, 2000. – 20 с.

Формирование творческих способностей: методические указания; под ред. Халемского Г.А. – Ленинград: ДТТ и ПРФ, 1989. – 38с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гузалова, О. (2019). СТРУКТУРА ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 45–52. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188502

Номер

Розділ

Статті