ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПРАВООХОРОНЦІВ

Автор(и)

  • Людмила Дягілєва Харківський національний університет внутрішніх справ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188508

Ключові слова:

Інтерактивні технології, правоохоронці, навчання, интерактивные технологии, правоохранители, обучение, interactive technology, law enforcement officers, education.

Анотація

Важливі аспекти ефективного застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх правоохоронців – це особистісний досвід тих, хто навчається, своєрідна організація та професійна спрямованість процесу навчання.

Важные аспекты эффективного использования интерактивных технологий в процессе обучения будущих правоохранителей – это личностный опыт тех, кто обучается, своеобразная организация и проффесиональная направленность процесса обучения.

The important aspects of the effective use of interactive technology while training future law enforcement officers are personal experience of those who are trained, specific structure and professional orientation of the teaching process.

Біографія автора

Людмила Дягілєва, Харківський національний університет внутрішніх справ

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов

Посилання

Авдєєва І.М. Модель організації особистісно-орієнтованої педагогічної освіти // Горизонты образования. – № 1(19). – 2007. – С. 12–15.

Балл Г.О. Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах). – К. – Рівне: Видавець Олег Зень, 2007. – 172 с.

Васильев В.Л. Юридическая психология. – 3-е изд. – СПб: Издательство «Питер», 2000. – 624 с.

Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход: Метод. пособие. – М.: Высшая школа, 1979. – 176 с.

Єльникова О.В. Управління впровадженням інтерактивних технологій в навчальний процес загальноосвітнього навчального закладу. – Дис. ... кан. пед. наук. – Київ, 2005. – 206 с.

Заир-Бек С. Технология развития критического мышления посредством чтения и письма // Библиотека школы. – 2001. – № 12. – С. 10–15.

Кларин М.В. Инновации в мировой педагогике: Обучение на основе исследования, игры и дискуссии. (Анализ зарубежного опыта). – Рига: НПЦ «Эксперимент», 1998. – 180 с.

Кларин. М.В. Интерактивное обучение – инструмент освоения нового опыта // Педагогика. – 2000. – № 7. – С. 12–18.

Коротаева Е.В. Директор – учитель – ученик: пути взаимодействия. – М.:Сентябрь, 2000. – 120 с.

Петрова В.Н. Педагогическое сотрудничество или когда нравится учиться и учить. – М.: Сентябрь, 1999. – 125 с.

Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2004. – 192 с.

Пшеня И.С. Интерактивные технологии обучения как средство развития профессиональной компетентности курсанта военизированного вуза. – Дис. ... кан. пед. наук. – Иркутск, 2005. – 192 с.

Рафикова Р.С. Интерактивные технологии обучения как средство развития творческих способностей студентов. – Дис. ... канд. пед. наук. – Казань, 2007. – 206 с.

Суворова Н. Интерактивное обучение // Учитель. – 2000. – № 1. – С. 25–27.

Якиманская И.С. Технология личностно-ориентированного образования. – М.: Сентябрь, 200. – 130 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дягілєва, Л. (2019). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПРАВООХОРОНЦІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 62–68. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188508

Номер

Розділ

Статті