ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ ІЗ СИМВОЛІЧНИМ КОМПОНЕНТОМ НА ПОЗНАЧЕННЯ НАЗВ ОДЯГУ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188518Ключові слова:
Метод, одяг, гуманітарний профіль, метод, одежда, гуманитарный профиль, method, clothes, humanities.Анотація
У статті подаються й аналізуються інтерактивні дидактичні й лінгвістичні методи, вправи вивчення лексем-побутивізмів із символічним компонентом на позначення назв одягу в класах гуманітарного профілю.
В статье подаются и анализируются интерактивные дидактические и лингвистические методы, упражнения изучения лексических бытовых терминов с символическим компонентом, обозначающих название обежды в классах гуманитарного профиля.
In the article the interactive didactic and linguistic methods and exercises at the learning the common lexemes with the symbolic component for the clothes’ names determination in the classes with bias to humanities are given and analyzed.
Посилання
Бондар О.І., Карпенко Ю.О. та ін. Сучасна українська мова: Фонетика. Фонологія. Орфоепія. Графіка. Орфографія. Лексикологія. Лексикографія: Навч. посібник. – К.: ВЦ «Академія», 2006. – 368 с.
Кірдей О.Б. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення лексем-побутивізмів із символічним компонентом: Магістерська робота: 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література. – Глухів, ГДПУ імені Олександра Довженка, 2009. – 253 с.: Бібліогр.-дод.: С. 151–253.
Концепція мовної освіти 12-річної школи // Дивослово. – 2002. – № 8. – С. 59–65.
Кузнецова Г., Кірдей О. Вивчення лексем-побутивізмів із символічним компонентом на позначення назв одягу (на матеріаліі спецкурсу з української мови) // Українська мова та література в школі. – 2009. – № 5. – С. 33–39.
Мацько Л.І., Мацько О.М. Риторика: Навч.посіб. – К.: Вища шк., 2003. – 311 с.