ТРЕНІНГ У ФОРМІ ДИСКУСІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДИХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НЕПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2009.188550Ключові слова:
Тренінг, адаптація, викладач, вищий навчальний заклад, training, adaptation, teacher, higher educational establishment, тренинг, адаптация, преподаватель, высшее учебное заведение.Анотація
У статті розглядаються можливості тренінгів у формі дискусії для забезпечення професійно-педагогічної адаптації молодих викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю, зокрема, їх різновидів – «круглий стіл», «засідання експертної групи», «форум», «симпозіум», «дебати», «акваріум».
В статье рассматриваются возможности тренингов в форме дискуссии для обеспечения профессионально-педагогической адаптации молодых учителей высших начальных заведений непедагогического профиля, особенно, их разновидностей – «круглый стол», «заседание экспертной группы», «форум», «симпозиум», «дебаты», «аквариум».
Training in the discussion form is considered in the article as a method of professional-pedagogical adaptation of intern teachers in higher school of non pedagogical type. Different types of trainings are mentioned: «Round Table», «Expert Group Meeting», «Forum», «Symposium», «Debates», «Aquarium».
Посилання
Аносов І.П. Психологічні основи педагогічного спілкування: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Аносов І.П., Яремчук С.В., Молодиченко В.В. – К.: Інститут сучасного підручника, 2007. – 272 с.
Гольдштейн А. Тренінг умінь спілкування: як допомогти проблемним підліткам / Арнольд Гольдштейн, Володимир Хомик (пер.з англ.). – К.: Либідь, 2003. – 520 с.
Калінін В.О. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В.О. Калінін. – Житомир, 2005. – 20, [1] с.
Майстерність педагогічного спілкування у професійно орієнтованих ситуаціях / Тетяна Володимирівна Андрущенко (уклад.). – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2007. – 127 с.
Михальчук Н.О. Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу «Світова література»): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: 19.00.07 «Вікова та педагогічна психологія» / Н.О. Михальчук. – К., 2001. – 16 с.