ДО ПИТАННЯ ВІДМІННОСТІ ҐЕНДЕРНОГО Й СТАТЕВОРОЛЬОВОГО ПІДХОДІВ В ОСВІТІ

Автор(и)

  • Інна Герасимова Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188903

Ключові слова:

Гендерний й статеворольовий підходи, маскулінність, фемінність, gender and role–sexual apporoaches, masculine, feminine, гендерный и полоролевой подходы, маскулинность, феминность.

Анотація

У статті розглядаються відмінності ґендерного й статеворольового підходів в освіті. Окреслено значення ВНЗ як одного з основних інститутів ґендерної соціалізації майбутніх менеджерів готельно-туристичної індустрії. Досліджено особливості ґендерного стилю викладання. Виділені напрями роботи щодо розширення можливостей формування комунікативних умінь.

В статье рассматриваются различия гендерного и полоролевого подходов в образовании. Определено значение ВУЗа как одного из основных институтов гендерной социализации будущих менеджеров отельно-туристической индустрии. Исследованы особенности гендерного стиля преподавания. Выделены направления работы по расширению возможностей формирования коммуникативных умений.

Distinctions of gender and role – sexual approaches in education are examined. In the article the value of higher Institute is defined as one of basic institutes of gender socialization of future managers of hotel-tourist industry. The features of gender style of teaching are explored. Work assignments on expansion of possibilities of forming of communicative abilities are selected.

Біографія автора

Інна Герасимова, Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького

Кандидат педагогічних наук, в.о. доцента кафедра загальної педагогіки і психології

Посилання

Двинянинова Г. С. Невербальный компонент в межкультурном общении (на материале англ. яз.) : учеб. пособие по спецкурсу для студентов вузов, обучающихся по специальности 021700 – «Филология», специализации «Зарубеж. филология» / Г. С. Двинянинова, С. Д. Девяткова. – Пермь : Перм. ун-т, 2003. – 183 с.

Кирилина А. В. Гендерные исследования в лингвистике и теории коммуникации : [микроформа] : учеб. пособие для студентов вузов / А. В. Кирилина. – М. : РОССПЭН, 2004. – 250 с.

Крейдлин Г. Е. Мужчины и женщины в невербальной коммуникации / Г. Е. Крейдлин. – М. : Яз. славян. культуры, 2005. – 223 с.

Bem S. L. Gender schema theory : a cognitive account of sex-typing / S. L. Bem // Psychological Review. – 1981. – V. 88. – P. 354–364.

Bem S. L. The measurement of psychological androgyny / S. L. Bem // Journal of Consulting and Clinical Psychology. – 1974. – № 42. – P. 155–162.

##submission.downloads##

Як цитувати

Герасимова, І. (2019). ДО ПИТАННЯ ВІДМІННОСТІ ҐЕНДЕРНОГО Й СТАТЕВОРОЛЬОВОГО ПІДХОДІВ В ОСВІТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188903

Номер

Розділ

Статті