ДИДАКТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖКУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ У ТВОРЧОСТІ М. БУНАКОВА

Автор(и)

  • Наталя Мілько Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188955

Ключові слова:

Метод навчання, міжкультурний діалог, навчально-виховний процес, спілкування, форми навчання, communication, educational process, forms of education, intercultural dialogue, methods of education, межкультурный диалог, метод обучения, общение, учебно-воспитательный процесс, формы обучения.

Анотація

У статті розглядаються основні дидактико-методологічні аспекти організації міжкультурного діалогу представлені у роботах відомого педагога М. Бунакова. Автор підкреслює, що видатні вчені першої половини ХХ століття прагнули до зміни самого процесу взаємодії між учасниками навчально-виховного процесу. Проаналізовано основні форми та методи навчання, що, на думку вченого, сприяють успішній організації міжкультурного діалогу.

В статье рассматриваются основные дидактико-методологические аспекты организации межкультурного диалога, представленные в работах известного педагога Н. Бунакова. Автор подчеркивает, что выдающиеся ученые первой половины ХХ столетия стремились к изменениям самого процесса взаимодействия между участниками учебно-воспитательного процесса. Проанализированы основные формы и методы, которые, по мнению ученного, способствуют успешной организации межкультурного диалога.

In the article the main didactic and methodological aspects of organization of intercultural dialogue, represented in works of famous teacher M. Bunakov, are considered. Author accents that the outstanding scholars of the first half of the XX century were eager to change the process of interaction between the participants of the educational process. The main forms and methods, that help successful organization of intercultural dialogue, according to scholar’s ideas, were analyzed.

Біографія автора

Наталя Мілько, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аспірант

Посилання

Бунаков Н. Ф. Как я стал и как перестал быть «учителем учителей» / Николай Федорович Бунаков. – СПб : [б. и.], 1905. – 159 с.

Бунаков Н. Ф. Родной язык, как предмет обучения в начальной школе с трехгодичным курсом: лекции, читан. на пед. курсах Моск. политехн. выст. в 1872 г. / Николай Федорович Бунаков. – 15-е изд., испр. – СПб. : Изд-во «Гутзац», 1908. – 163 с.

Бунаков Н. Ф. Сельская школа и народная жизнь: наблюдения и заметки сельского учителя / Николай Федорович Бунаков. – СПб : [б. и.], 1906. – 229 с.

Бунаков Н. Ф. Школьное дело: учебный материал, проработанный на учительских съездах и курсах за 30 лет. (1872–1902 г.) / Николай Федорович Бунаков. – Изд. 3-е, значит. переработ. – СПб : Гутзац, 1906. – 231 с.

Выготский Л. С. Проблема культурного развития ребенка (1928) / Лев Выготский // Вестник Московского университета. – Сер. 14, Психология. – 1991. – № 4. – С. 5–18.

Каптерев П. Ф. Детская и педагогическая психология / П. Ф. Каптерев. – М. : Московский психолого-социальный институт. – Воронеж : Изд-во НПО «МОДЭК», 1999. – 336 с.

Сухомлинський В. О. Вибрані твори : в 5-ти т. Т. 3. Серце віддаю дітям. Народження громадянина. Листи до сина / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. школа, 1977. – 670 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мілько, Н. (2019). ДИДАКТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖКУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ У ТВОРЧОСТІ М. БУНАКОВА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2011.188955

Номер

Розділ

Статті